Zgłoszenie udziału

Szanowni Wystawcy,

miło nam poinformować, iż System Rejestracji Wystawców Targów BEAUTY FORUM, które odbywają się w Centrum Targowo-Kongresowym Global EXPO przy ulicy Modlińskiej 6D w Warszawie został uruchomiony.

 

BEAUTY FORUM edycja wiosenna 7-8.03.2020

Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń: 10.01.2020

10% rabatu na zakup powierzchni niezabudowanej  za zgłoszenie do 20.12.2019

 

BEAUTY FORUM edycja jesienna 26-27.09.2020

Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń: 20.07.2020

20% rabatu na zakup powierzchni niezabudowanej za zgłoszenie do 10.01.2020*

 

*Organizator gwarantuje udzielenie 20% rabatu, o ile zostaną spełnione łącznie trzy warunki:
1.    Wystawca bierze udział w charakterze wystawcy podczas Targów BEAUTY FORUM edycja wiosenna odbywających się w dniach 7-8 marca 2020.
2.    Zgłoszenie udziału w targach BEAUTY FORUM edycja jesienna 26-27.09.2019 nastąpi do 10 stycznia 2020.
3.    Wystawca dokona wpłaty zgodnie z pkt. 11. Warunków Uczestnictwa.

Zgłoszenie udziału w Targach BEAUTY FORUM 2020

Jeśli firma jest już zarejestrowana w Systemie Rejestracji Wystawców należy:

• zalogować się do systemu rejestracji Wystawców System rejestracji elektronicznej 
(Informacje pomocnicze: manual systemu rejestracji wystawców)

• jeśli dane firmy nie uległy zmianie, wprowadzić Zgłoszenie udziału.

• wygenerować wypełniony formularz, jako PDF (plik znajduje się w Systemie Wystawców w zakładce Status Formularzy)

• wydrukować, podstemplować i podpisać przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy 

• przesłać w formie skanu za pośrednictwem systemu (zakładka Status Formularzy/ Prześlij podpisane zgłoszenie)

W przypadku pierwszej rejestracji udziału w Targach należy:

• zarejestrować się do systemu rejestracji Wystawców System rejestracji elektronicznej
(Informacje pomocnicze: manual systemu rejestracji wystawców)

• wypełnić formularz Zgłoszenie udziału (menu po lewej stronie)

• wygenerować wypełniony formularz, jako PDF (plik znajduje się w Systemie Wystawców w zakładce Status Formularzy)

• wydrukować, podstemplować i podpisać przez upoważnioną do reprezentowanie firmę osobę

• przesłać w formie skanu za pośrednictwem systemu (zakładka Status Formularzy/Prześlij podpisane zgłoszenie)

Po akceptacji Zgłoszenia udziału przez Organizatora, w dalszych krokach będą mogli Państwo zamawiać wyposażenie i usługi dodatkowe.

W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu.