Tylko do 28 lutego rabat -20% z kodem „WIOSENNEBF”!

Regulamin kongresu onlina - Wiosenna odnowa

  • 1 POJĘCIA I DEFINICJE

Serwis BEAUTY FORUM ONLINE – strona znajdująca się pod adresem www.beauty-fairs.com.pl/wiosennaodnowa, zwana dalej Serwisem, wraz ze wszystkimi treściami, aplikacjami i usługami.

Kongres – wirtualny Kongres WIOSENNA ODNOWA, który odbywa się 6 marca (niedziela) w godzinach 10.00-18.00.

Organizator – Health and Beauty Media Sp. z o.o. ul. Królowej Marysieńki 9/10, 02-954 Warszawa | Polska

Użytkownik – osoba fizyczna, potencjalny gość kongresu, korzystający ze wszystkich lub części Usług oferowanych przez Partnerów Merytorycznych i Organizatora.

Partner Merytorycznych – przedsiębiorca, która zdecydował się na wzięcie udziału w Kongresie w roli partnera.

Usługa – wszelkie świadczenia dokonywane drogą elektroniczną przez Organizatora na rzecz Użytkownika zgodnie z Regulaminem, w ramach których Użytkownik na możliwość:

  1. wzięcia udziału w konkursach z nagrodami (o ile podczas Targów takowe są organizowane),
  2. wzięcia udziału w kongresie,
  3. pobrania promocyjnego wydania magazynu BEAUTY FORUM nr 1/2022 po pozostawieniu adresu e-mail,
  4. zapisania się do bazy newsletterowej Organizatora.

Usługobiorca – Użytkownik

Strona – Organizator, Użytkownik

Adres IP – indywidualny numer, który z reguły posiada każdy komputer podłączony do jakiejkolwiek sieci komputerowej. Numer IP może być stały dla danego komputera (statyczny) lub może być przydzielany podczas każdego połączenia (dynamiczny) albo może być okresowo zmieniany w czasie przez dostawcę usług internetowych dla Użytkownika.

Informacja handlowa – każda informacja przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku przedsiębiorcy, z wyłączeniem informacji umożliwiającej porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej z określoną osobą oraz informacji o towarach i usługach niesłużącej osiągnięciu efektu handlowego pożądanego przez danego przedsiębiorcę.

System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie Usługi, które następuje przez wysyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, na indywidualne żądanie Użytkownika, bez jednoczesnej obecności stron, przy czym dane te są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności poczta elektroniczna.

Prywatności – zasady przetwarzania danych osobowych Użytkownika dostępne na stronie www.beauty-fairs.com.pl

Regulamin – niniejszy Regulamin.

 

  • 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

2.1 Poniższe postanowienia Regulaminu określają:

  1. prawa i obowiązki Stron w związku ze świadczeniem Usług przez Organizatora na rzecz Użytkownika.
  2. zasady ochrony danych osobowych osób fizycznych korzystających z Usług świadczonych przez Organizatora.

2.2 Organizator świadczy Usługi w sposób określony w Regulaminie.

 

  • 3 WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEZ ORGANIZATORA

3.1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Organizator są następujące:

  1. połączenie z siecią Internet,
  2. przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów HTML. Przeglądarka powinna akceptować „ciasteczka”.

3.2. Organizator zastrzega, że korzystanie z Usług może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje Użytkownikom przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania.

 

  • 4 PRAWA I OBOWIĄZKI ORGANIZATORA I UŻYTKOWNIKA

4.1. Organizator zobowiązuje się do stałego i nieprzerwanego świadczenia Usług w terminie 05.06. Wyjątkiem od tej zasady są konieczne prace nad Serwisem związane z modernizacją, rozbudowywaniem i konserwacją Serwisu (por. poniżej).

4.2. Organizator zastrzega sobie prawo do:

  1. przejściowego zaprzestania świadczenia Usług ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modyfikacjami lub pracą nad usprawnieniem serwisu,
  2. dowolnej modyfikacji świadczonych Usług, narzędzi oraz sposobu działania Serwisu,
  3. personalizowania treści informacji wysyłanych do Użytkowników.

4.3. Organizator zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu i uniemożliwienia korzystania z platformy kongresowej Użytkownikowi, którego zachowanie jest nieadekwatne do rangi organizowanego wydarzenia, wykazuje zachowania agresywne, subiektywnie bądź obiektywnie odbierane w ten sposób społecznie, w szczególności, jeśli zachowanie osób tych, w świetle ogólnie przyjętych norm społecznych oraz zasad współżycia społecznego, przyjęte zostałoby lub mogłoby zostać przyjęte w sposób ujmujący randze wydarzenia w oczach osób uczestniczących w wydarzeniu.

 

  • 5 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych uczestników Kongresu RED ALERT jest Health and Beauty Media Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie przy ul. Królowej Marysieńki 9/10.

Kontakt do Administratora:

  • możesz zadzwonić: +48 (22) 858 79 55
  • napisać e-maila: [email protected]
  • wysłać list na adres: 02-954 Warszawa, ul. Królowej Marysieńki 9/10

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: [email protected]

Cel przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe przetwarzane będą w celach:

  • realizacji czynności związanych z udostępnieniem serwisu online.targibeautyforum.com.pl użytkownikom odwiedzającym targi i korzystających z oferowanych przez Organizatora i Wystawców usług w całości lub części w związku z akceptacją regulaminu targów na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) oraz zapewnienia właściwej organizacji udostępnionych usług na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) oraz
  • dokonania rozliczeń finansowych na podstawie obowiązujących przepisów prawnych, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, a także
  • w celu rozpatrywania złożonych wniosków, skarg i reklamacji, oraz obrony lub dochodzenia roszczeń wynikających z nawiązanej relacji na podstawie prawnie uzasadnionego interesu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO lub
  • w celach własnych administratora wynikających z prowadzenia promocji targów, marketingu bezpośredniego, statystyk oraz zapewnienia funkcjonalności strony internetowej w tym w szczególności bezpieczeństwa Internautów (uczestników) na podstawie prawnie uzasadnionego interesu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,

Masz prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f). Prawo to możesz wnieść w dowolnym momencie za pomocą formularza kontaktowego umieszczonego na Naszej stronie internetowej www.health-and-beauty.com.pl/dane-osobowe/wnioski-dot-danych-osobowych.

  • w sytuacji wyrażenia osobnej zgody na otrzymywanie aktualnych informacji o tematyce branżowej za pomocą wybranych przez Ciebie środków komunikacji, będziemy przetwarzać w tym celu podane przez Ciebie dane takie jak adres pocztowy, adres e-mail lub numer telefonu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Masz prawo do wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Prawo to możesz wnieść w dowolnym momencie za pomocą formularza kontaktowego umieszczonego na Naszej stronie internetowej www.health-and-beauty.com.pl/dane-osobowe/wnioski-dot-danych-osobowych.

Dobrowolność lub obowiązek podania danych osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, lecz w niektórych procesach jest niezbędne do wykonania określonych czynności. Niepodanie danych wskazanych jako niezbędne może uniemożliwić Ci korzystanie z udostępnionych usług.

Podanie danych oznaczonych jako nieobowiązkowe, jest dobrowolne, a brak ich podania nie wiąże się z żadnymi obostrzeniami.

Czas przetwarzania danych osobowych

Okres przez jaki będziemy przetwarzać Twoje dane jest zależny od podstaw prawnych na podstawie, których je przetwarzamy, tak więc:

  • Świadczenie usług

Przez okres trwania naszej relacji, a po jej zakończeniu przez okres 3 lat w związku z obroną przed lub dochodzeniem ewentualnych roszczeń.

  • Zgody marketingowe

Dane osobowe przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody na jeden z podanych celów marketingowych, do czasu wycofania udzielonej zgody lub zakończenia wskazanego celu.

  • Wewnętrzne cele Administratora

Dane przetwarzane do wewnętrznych celów Administratora związanych z prowadzeniem statystyk oraz zapewnienia bezpieczeństwa, możemy przetwarzać przez okres nie dłuższy niż 3 lata od momentu ich zakończenia lub do czasu wniesienia sprzeciwu na takie przetwarzanie.

  • Rozliczenia finansowe

Dane przetwarzane na podstawie przepisów prawa – przez okres wymagany zgodnie z przepisami prawa np. wystawianie i przechowywanie faktur VAT oraz innych dokumentów księgowych – przez okres 5 lat  od zakończenia roku podatkowego, w którym dokument był wystawiony.

Prawa przysługujące osobie, której dane przetwarzamy.

Masz prawo:

  • do wycofania udzielonych zgód na wskazane w osobnych zgodach cele marketingowe w dowolnym momencie,
  • dostępu do swoich danych osobowych i uzyskania ich kopii,
  • do wydania kopii danych osobowych, które Wystawca lub inny uczestnik dostarczył Organizatorowi i przekazania jej Wystawcy lub innemu wskazanemu podmiotowi w powszechnie używanym, możliwym do odczytu komputerowego formacie,
  • do sprostowania danych osobowych, gdy są nieaktualne, niekompletne lub nieprawidłowe,
  • do usunięcia danych osobowych w sytuacjach określonych w art. 17 RODO,
  • do ograniczenia przetwarzania w sytuacjach określonych w art. 18 RODO,
  • do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania opartego na prawnie uzasadnionym interesie Administratora,
  • do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Swoje prawa możesz wnieść do Nas w dowolnym momencie poprzez jeden poniżej podanych kanałów:

Prawo skargi, wnosisz do Prezesa Urzędu Ochrony Danych. Wszelkie niezbędne informacje znajdziesz na www.uodo.gov.pl.

Odbiorcy danych osobowych

Dane osobowe mogą być udostępnione następującym odbiorcom tj.:

  • podmiotom, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych w związku z wykonywaniem na naszą rzecz usług (przetwarzający), np. dostawcy hostingu i oprogramowania, agencje reklamowe, dostawcy usług SAS,
  • innym odbiorcom danych – np. nasi partnerzy, fundatorzy nagród, sponsorzy, firmy kurierskie, firmy telekomunikacyjne,
  • organom publicznym, w tym urzędom skarbowym, Policji, organom ścigania, w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami.

Administrator danych osobowych nie będzie przekazywać tych danych do państwa trzeciego, mającego swoją siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) lub do organizacji międzynarodowej.

Zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie.

Ważne – dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednakże nie podlegają one profilowaniu, które wywołuje skutki prawne lub znacząco wpływa na Ciebie.

 

  • 6 PATRONAT PRASOWY

BEAUTY FORUM Wydawca – Redakcja – Biuro Reklamy
PL 02-954 Warszawa, ul. Królowej Marysieńki 9/10
Tel.+48 22 858 79 55, 858 79 54 ,858 79 52
e-mail: [email protected]
www.beauty-fairs.com.pl, www.beauty-forum.com.pl

 

  • 7 REKLAMACJE

7.1 Usługobiorcy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących realizacji Usług.

7.2. Reklamacje rozpatruje Organizator.

7.3. Prawidłowo złożona reklamacja złożona przez Użytkownika powinna zawierać co najmniej następujące dane:

  1. oznaczenie Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej),
  2. adres Serwisu, którego reklamacja dotyczy,
  3. przedmiot reklamacji,
  4. okoliczności uzasadniające reklamację.

7.4 Reklamacje złożone przez Użytkownika nie zawierające powyższych danych nie będą rozpatrywane.

7.5 Reklamacje należy składać za pośrednictwem adresów e-mail podanych w zakładce „Kontakt”

7.6. Organizator dołoży starań, aby każda reklamacja złożona prawidłowo i w terminie została rozpatrzona najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania od Usługobiorcy. O swojej decyzji zapadłej w wyniku rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie zawiadomi Usługobiorcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres podany w reklamacji.

 

  • 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1. Organizator zastrzega sobie prawo – w przypadku zaistnienia okoliczności od niego niezależnych – do odwołania, skrócenia, imprezy albo przełożenia terminu Kongresu. Partnerowi Merytorycznemu nie przysługuje wówczas prawo do jakiegokolwiek odszkodowania lub redukcji opłat za uczestnictwo w imprezie.

8.4. Organizator zastrzega sobie, iż w przypadku odwołania Kongresu z jego winy, Wystawcy przysługuje zwrot wpłaconych kwot bez odsetek.

8.5. Wszelkie terminy podane w Regulaminie Kongresu rozpatruje się z uwzględnieniem daty otrzymania danego oświadczenia przez Organizatora (Zgłoszenia, rezygnacji, etc.), a nie z dniem nadania tego oświadczenia przez Partnerów Merytorycznych. Wszelkie oświadczenia składane na potrzeby uczestnictwa w Kongresie wymagają zachowania formy pisemnej poprzez doręczenie pocztą elektroniczną.

8.6. Wszystkie uzgodnienia ustne, poszczególne zgody i zezwolenia wymagają pisemnego potwierdzenia przez Organizatora.

8.7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 03.11.2021

8.8. Organizator ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 7 dni od umieszczenia zmienionego Regulaminu w Serwisie.

8.9 O zmianie Regulaminu Organizator zawiadomi Usługobiorcę publikując stosowną informację w Serwisie.

8.10. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2 niniejszego działu, Usługobiorca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną niezwłocznie po uzyskaniu informacji o zmianie Regulaminu. Jeżeli tego nie zrobi, przyjmuje się, że Usługobiorca zaakceptował zmieniony Regulamin.

8.11. Regulamin oraz umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną podlegają prawu polskiemu.

8.12 Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów o świadczenie Usług drogą elektroniczną rozstrzygał będzie polski sąd powszechny.

8.13 Dla rozstrzygnięcia ewentualnych sporów przyjmuje się jako obowiązujący tekst Regulaminu w języku polskim.

8.14 W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu cywilnego i inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

© Copyright by Health and Beauty Media Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.