Najczęściej zadawane pytania

 

1. Nie mogę się zalogować do e-sklepu

Jeśli posiadasz konto w naszym e-sklepie a nie możesz się zalogować skorzystaj z funkcji przypomnienia hasła. Po zmianie hasła warto odświeżyć podręczną pamięć komputera (wciśnij na klawiaturze F5) i zaloguj się za pomocą zmienionego hasła.

Jeśli założyłeś konto, pamiętaj, że na Twoją skrzynkę e-mail otrzymasz link potwierdzający, którym poprzez kliknięcie aktywujesz konto. Bez aktywacji zalogowanie się do e-sklepu nie będzie możliwe. Nie doszedł mail z linkiem? Sprawdź folder SPAM.

Jeśli w dalszym ciągu nie możesz się zalogować napisz do nas sekretariat@health-and-beauty.com.pl lub zadzwoń tel. 22 858 79 55.

 

2. Jak kupić bilet?

Online: Bilety na targi można kupić drogą online do 23 września 2020 roku. W tym celu należy założyć konto w naszym e-sklepie, złożyć zamówienie oraz je opłacić (możliwe sposoby płatności: Przelewy24/karta kredytowa).

Na targach: bilety można zakupić w kasach pod czas weekendu targowego. Kasy będą czynne od godziny. 9.00

Więcej szczegółów: http://beauty-fairs.com.pl/odwiedzajacy/bilety/

 

3. Nie doszedł do mnie bilet

Jeśli nie otrzymałeś biletu na swoją skrzynkę e-mail, sprawdź folder SPAM. Maile z biletami przychodzą od nadawcy system@health-and-beauty.com.pl. Jeśli go tam nie znalazłeś prosimy i informację drogą e-mailową na adres sekretariat@health-and-beauty.com.pl.

 

4. Nie doszła do mnie faktura za zakupione bilety

Faktura za zakupione bilety jest wysyłana drogą e-mailową razem z zakupionymi biletami wstępu. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości na swoją skrzynkę e-mail, sprawdź folder SPAM. E- maile przychodzą od nadawcy system@health-and-beauty.com.pl. Jeśli go tam nie znalazłeś prosimy i informację drogą e-mailową na adres sekretariat@health-and-beauty.com.pl.

 

5. Co to jest kod promocyjny?

Kod promocyjny wysyłamy osobom, które są uprawnione do pobrania bezpłatnego biletu na targi, np. uczestnicy mistrzostw, organizowanych podczas targów. Mamy też dla Ciebie dobrą wiadomość, kod promocyjny możesz wygrać w organizowanych przez nas konkursach na Facebooku, które odbywają się na wydarzeniu targowym. Jeśli nie posiadasz kodu, kupując bilet zostaw to pole puste.

 

6. Co to jest bilet z Kartą Gościa?

Karta Gościa uprawnia do zakupu biletu w niższej cenie. Kartami Gościa dysponują wystawcy targów BEAUTY FORUM, którzy przekazują je swoim klientom. Jeśli chcesz uzyskać Kartę Gościa, zgłoś się do jednego z naszych Wystawców, z którym współpracujesz.

 

7.  Jaka jest cena biletów?

  • bilet wstępu na targi 1-dniowy normalny - 27 zł
  • bilet wstępu na targi 1-dniowy z Kartą Gościa - 17 zł
  • bilet wstępu na targi 1-dniowy ulgowy - 9 zł
  • bilet wstępu na targi 2-dniowy normalny - 44 zł
  • bilet wstępu na the MAKEUP DAY 1-dniowy - 10 zł
  • bilet wstępu na 1 seminarium - 25 zł 
  • bilet wstępu na 1 seminarium dla prenumeratorów w przedsprzedaży - 20 zł

Więcej szczegółów: www.beauty-fairs.com.pl/odwiedzajacy/bilety/

 

8. Kto może kupić bilet ulgowy?

Bilet ulgowy jednodniowy kosztuje 9 zł i mogą je zakupić uczniowie szkół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych, szkół policealnych, pomaturalnych, studentów szkół wyższych oraz uniwersytetów, uczących się i studiujących na kierunkach związanych z kosmetyką i kosmetologią, farmacją, chemią kosmetyczną, fizjoterapią, medycyną, pielęgnacją i ochroną zdrowia po okazaniu ważnej legitymacji szkolnej lub studenckiej (dla uczniów do 26 roku życia).

 

9. Czy dzieci muszą płacić za bilety na targi?

Dzieci do 14 roku życia mogą wejść na targi BEAUTY FORUM bezpłatnie.

 

10. Gdzie znajdę listę wystawców?

Listę wystawców publikujemy 3 tygodnie przed targami w zakładce Odwiedzający/Lista wystawców.

 

11. Gdzie znajdę program targów?

Na naszej stronie internetowej w zakładce Odwiedzający znajdziesz m.in.:

Program Międzynarodowego Kongresu Kosmetycznego

Program The Make-up Day

Program pokazów na Sceny Beauty Point

Harmonogramy Mistrzostw

Przejdź do zakładki Odwiedzający www.beauty-fairs.com.pl/odwiedzajacy/witamy-odwiedzajacych/

 

12.  Jak dojadę na targi?

Na targi dojedziesz autem, komunikacją miejską oraz koleją (stacja Warszawa Toruńska).

Skorzystaj z bezpłatnego autobusu z centrum Warszawy! Autobusy będą kursować w weekend targowy z ul. Emilii Plater (przystanek Emilii Plater 03, umiejscowiony jest przy Hotelu InterContinental – ul. Emilii Plater 49) począwszy od godz. 9.00. Ostatni autobus odjeżdża z Centrum Targowo-Kongresowego GLOBAL Expo w sobotę o 18:30, w niedzielę o 17:30. Czas dojazdu autobusem to około 25 minut.

Więcej opcji i rozkład jazdy znajdziesz na naszej stronie w zakładce DOJAZD.

 

13.  Jakie są godziny otwarcia targów?

Targi BEAUTY FORUM będą dostępne dla odwiedzających:

26.09.2020 | SOBOTA | 10.00 - 18.00

27.09.2020 | NIEDZIELA | 10.00 - 17.00

Dla wygody naszych gości kasy targowe uruchamiane są o godz. 9.00.

 

14.  Gdzie znajdują się targi?

Targi od 2019 odbywają się w Centrum Targowo-Kongresowym GLOBAL EXPO na ul. Modlińskiej 6D w Warszawie.

Relacja z 32. edycji targów BEAUTY FORUM

BEAUTY FAIRS W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij