
Gabriela Kuskowska
Specjalistka od performance marketingu, która łączy liczby z intuicją, a dane z dobrą komunikacją. Tworzy kampanie w Meta, Google i TikToku, optymalizuje lejki sprzedażowe i dba o to, by kliniki medycyny estetycznej wyróżniały się w sieci. Równolegle odpowiada za marketing i wizerunek agencji. Ceni skuteczność, koncentrację na celu i autentyczność w świecie pełnym trendów.
Biznes i Marketing
Videomarketing w mediach społecznościowych -zmiany i trendy
Piętro I | Sala C1
Podczas wykładu dowiesz się:
- co naprawdę działa w videomarketingu dla branży beauty i jak wyróżnić się w zalewie treści,
- jak dopasować video do lejka sprzedażowego i konkretnych celów,
- dlaczego 2025 to czas autentyczności, mikroformatów i… odwagi przed kamerą.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.