Joanna Siruga
Współzałożyciel marek JoLash, SafeWax, Browmination, Organic Lash Botox oraz reprezentant australijskiej marki Elleebana. Międzynarodowy mastertrainer oraz sędzia na mistrzostwach w stylizacji rzęs i brwi. Specjalista w dziedzinie liftingu rzęs. Autorka artykułów edukacyjnych w prasie branżowej oraz pierwszego opatentowanego podręcznika z ćwiczeniami dla stylistek rzęs The Lashbook. Prelegentka na kongresach i konferencjach branżowych. Pasjonatka, zawsze online, zawsze gotowa, by pomóc.
Lashes&Brows
10 rutyn zabiegowych, ułatwiających pracę stylistce rzęs
Hala 3 | Scena Make-up & Style
Podczas wykładu dowiesz się:
- jak szybciej przygotowywać rzęsy do liftingu i przedłużania?
- jak uzyskać maksymalne napigmentowanie rzęs dolnych i górnych podczas koloryzacji?
- kiedy sięgać po produkty pomocnicze i jak je wybierać?
Partnerem merytorycznym wykładu jest Jolash.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Lashes&Brows
Laminacja brwi i henna pudrowa, czy warto podążać za trendami?
Hala 3 | Scena Make-up & Style
Podczas wykładu dowiesz się:
- czy wszystkie popularne zabiegi stylizacji brwi warto mieć w swojej ofercie?
- jak zwiększyć zyskowność zabiegów brwi w salonie?
- jak skutecznie zaplanować strategię marketingową dla nowych zabiegów w salonie?
Partnerem merytorycznym wykładu jest Jolash.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Scena Make-up & Style
10 rutyn zabiegowych, ułatwiających pracę stylistce rzęs
Podczas wykładu dowiesz się:
- jak szybciej przygotowywać rzęsy do liftingu i przedłużania?
- jak uzyskać maksymalne napigmentowanie rzęs dolnych i górnych podczas koloryzacji?
- kiedy sięgać po produkty pomocnicze i jak je wybierać?
Scena Make-up & Style
Laminacja brwi i henna pudrowa, czy warto podążać za trendami?
Podczas wykładu dowiesz się:
- czy wszystkie popularne zabiegi stylizacji brwi warto mieć w swojej ofercie?
- jak zwiększyć zyskowność zabiegów brwi w salonie?
- jak skutecznie zaplanować strategię marketingową dla nowych zabiegów w salonie?