Karolina Sobkowiak

Head of Content & Influencer Marketing w agencji Tears of Joy.

Posiada ponad 4 lata doświadczenia przy realizacji kampanii z influencerami oraz zajmuje się koordynowaniem projektów social mediowych. Prowadziła aktywacje dla firm z różnych kategorii, takich jak FMCG, kosmetyki, zabawki dla dzieci. Pracowała z dużymi markami, takimi jak Play, Coca-Cola czy Durex. W związku z tym, że sama tworzy w Internecie, działania z zakresu social mediów oraz Influencer Marketingu zna „od podszewki" - nie tylko od strony agencji, ale również twórcy. Interesuje się niestandardowymi formami reklamy i stale kształci się w tym zakresie, a w wolnych chwilach uwielbia podróżować i szukać nowych zajawek.

10:30 – 11:30

Biznes i Marketing

Skuteczne działania brandów beauty w mediach społecznościowych

Piętro 1 | Sala C1

 

Podczas wykładu dowiesz się:

- co daje markom beauty obecność w mediach społecznościowych?

- jak budować markę online? Bezpośrednia komunikacja na konkretnych platformach, zaangażowanie w SoMe,

- czy współpracować z agencją czy prowadzić profile in-house,

- jak influencerzy wpisują się w komunikację SoMe.

 

Partnerem merytorycznym wykładu jest Tears of Joy.

 

Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.