Karolina Sobkowiak
Head of Content & Influencer Marketing w agencji Tears of Joy.
Posiada ponad 4 lata doświadczenia przy realizacji kampanii z influencerami oraz zajmuje się koordynowaniem projektów social mediowych. Prowadziła aktywacje dla firm z różnych kategorii, takich jak FMCG, kosmetyki, zabawki dla dzieci. Pracowała z dużymi markami, takimi jak Play, Coca-Cola czy Durex. W związku z tym, że sama tworzy w Internecie, działania z zakresu social mediów oraz Influencer Marketingu zna „od podszewki" - nie tylko od strony agencji, ale również twórcy. Interesuje się niestandardowymi formami reklamy i stale kształci się w tym zakresie, a w wolnych chwilach uwielbia podróżować i szukać nowych zajawek.
Biznes i Marketing
Skuteczne działania brandów beauty w mediach społecznościowych
Piętro 1 | Sala C1
Podczas wykładu dowiesz się:
- co daje markom beauty obecność w mediach społecznościowych?
- jak budować markę online? Bezpośrednia komunikacja na konkretnych platformach, zaangażowanie w SoMe,
- czy współpracować z agencją czy prowadzić profile in-house,
- jak influencerzy wpisują się w komunikację SoMe.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Tears of Joy.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.