Paulina Pastuszak
Zwyciężczyni w konkursie BIZNESWOMAN ROKU za „Biznes roku - przychód do 10 milionów złotych". Edukatorka szkoląca na 5 kontynentach. Konsultantka Ministerstwa Rozwoju, biegła sądowa z zakresu stylizacji paznokci. Doktorantka GUMED, wykładowczyni oraz współprowadząca program „Kosmetyczne rewolucje" w TVN Style. Właścicielka Akademii Online oferującej niemal 80 szkoleń z zakresu Nail Design, prawa i BHP. Autorka bestsellerowych Leksykonów Stylizacji Paznokci „Wyssane z palca®"; 2-krotna zwyciężczyni Online Courses Awards, autorka ponad 400 artykułów w prasie branżowej.
Paznokcie
10 kluczowych błędów technicznych, przez które tracisz klientki
Hala 3 | Scena Make-up & Style
Podczas wykładu dowiesz się:
- jak pracować z frezarką by uzyskać idealny manicure i dobrą przyczepność? Bez zadziorów i podpowietrzeń,
- jak dobrać produkt do płytki paznokcia by materiał wytrzymał spokojnie 4-5 tygodni,
- na co zwracać uwagę podkładając szablony i aplikując żele, by unikać zalewania skórek, nierówności masy i dużych odstępów od fałdu proksymalnego.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Akademia Paulina Pastuszak.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Scena Make-up & Style
10 kluczowych błędów technicznych, przez które tracisz klientki
Podczas wykładu dowiesz się:
- jak pracować z frezarką by uzyskać idealny manicure i dobrą przyczepność? Bez zadziorów i podpowietrzeń,
- jak dobrać produkt do płytki paznokcia by materiał wytrzymał spokojnie 4-5 tygodni,
- na co zwracać uwagę podkładając szablony i aplikując żele, by unikać zalewania skórek, nierówności masy i dużych odstępów od fałdu proksymalnego.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Akademia Paulina Pastuszak.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Round Table Discussion
Klient nasz Pan? Już nie! Porozmawiajmy o nowoczesnych sposobach zarządzania w salonie beauty”
Przychodzi kiedyś taki moment, w którym trafiasz na swoją pierwszą roszczeniową lub niezadowoloną klientkę! Szok, zgroza i nerwy! Klientka domaga się bowiem zwrotu pieniędzy za zabieg, rekompensaty, oficjalnych przeprosin w internecie… istny koszmar! Odpowiedz sobie zatem szczerze na pytanie: czy wiesz co zrobić w takiej sytuacji? Czy wiesz jak powinna wyglądać „ścieżka prawna" rozpatrywania reklamacji? Czy wiesz kiedy możesz z czystym sumieniem odrzucić reklamację? Czy wiesz czym różnią się wady istotne od nieistotnych? Czy wiesz ile masz czasu na rozpatrywanie reklamacji? Jeżeli choć raz odpowiedziałaś NIE: bądź z nami w trakcie Round Table Discussion i bez stresu rozmawiaj z niezadowolonymi klientkami! Choć życzę ich Tobie jak najmniej…!
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10 - o udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.