Paulina Pastuszak

Zwyciężczyni w konkursie BIZNESWOMAN ROKU za „Biznes roku - przychód do 10 milionów złotych". Edukatorka szkoląca na 5 kontynentach. Konsultantka Ministerstwa Rozwoju, biegła sądowa z zakresu stylizacji paznokci. Doktorantka GUMED, wykładowczyni oraz współprowadząca program „Kosmetyczne rewolucje" w TVN Style. Właścicielka Akademii Online oferującej niemal 80 szkoleń z zakresu Nail Design, prawa i BHP. Autorka bestsellerowych Leksykonów Stylizacji Paznokci „Wyssane z palca®"; 2-krotna zwyciężczyni Online Courses Awards, autorka ponad 400 artykułów w prasie branżowej.

14:15-15:15

Paznokcie

10 kluczowych błędów technicznych, przez które tracisz klientki

Hala 3 | Scena Make-up & Style

 

Podczas wykładu dowiesz się:

- jak pracować z frezarką by uzyskać idealny manicure i dobrą przyczepność? Bez zadziorów i podpowietrzeń,
- jak dobrać produkt do płytki paznokcia by materiał wytrzymał spokojnie 4-5 tygodni,
- na co zwracać uwagę podkładając szablony i aplikując żele, by unikać zalewania skórek, nierówności masy i dużych odstępów od fałdu proksymalnego.

 

Partnerem merytorycznym wykładu jest Akademia Paulina Pastuszak.

 

Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.

14:15-15:15

Scena Make-up & Style

10 kluczowych błędów technicznych, przez które tracisz klientki

Podczas wykładu dowiesz się:

- jak pracować z frezarką by uzyskać idealny manicure i dobrą przyczepność? Bez zadziorów i podpowietrzeń,
- jak dobrać produkt do płytki paznokcia by materiał wytrzymał spokojnie 4-5 tygodni,
- na co zwracać uwagę podkładając szablony i aplikując żele, by unikać zalewania skórek, nierówności masy i dużych odstępów od fałdu proksymalnego.

 

Partnerem merytorycznym wykładu jest Akademia Paulina Pastuszak.

 

Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.

15.40 - 16.40

Round Table Discussion

Klient nasz Pan? Już nie! Porozmawiajmy o nowoczesnych sposobach zarządzania w salonie beauty”

Przychodzi kiedyś taki moment, w którym trafiasz na swoją pierwszą roszczeniową lub niezadowoloną klientkę! Szok, zgroza i nerwy! Klientka domaga się bowiem zwrotu pieniędzy za zabieg, rekompensaty, oficjalnych przeprosin w internecie… istny koszmar! Odpowiedz sobie zatem szczerze na pytanie: czy wiesz co zrobić w takiej sytuacji? Czy wiesz jak powinna wyglądać „ścieżka prawna" rozpatrywania reklamacji? Czy wiesz kiedy możesz z czystym sumieniem odrzucić reklamację? Czy wiesz czym różnią się wady istotne od nieistotnych? Czy wiesz ile masz czasu na rozpatrywanie reklamacji? Jeżeli choć raz odpowiedziałaś NIE: bądź z nami w  trakcie Round Table Discussion i bez stresu rozmawiaj z niezadowolonymi klientkami! Choć życzę ich Tobie jak najmniej…!

 

Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10 - o udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.