Sylwia Polus-Pompa

Akredytowany Trener Biznesu Brian Tracy International (BTI), Certyfikowany Coach ICF, Certyfikowany Trener FRIS® - narzędzia diagnozującego Style Myślenia i Działania. Pasjonatka pracy z ludźmi i rozwoju osobistego. FRIS-owa Wizjonerka i Entuzjastka w działaniu, zawsze gotowa do podjęcia inicjatywy. Twórcza, kreatywna, niestrudzona i zaangażowana we wszystko, co robi. Od ponad dwudziestu pięciu lat związana z biznesem na stanowiskach doradczych, partnerskich oraz managerskich w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Od prawie dziewięciu lat właściciel firmy Artifex Usługi dla biznesu specjalizującej się w szkoleniach rozwojowych i zawodowych oraz coachingu. www.artifex4u.com

11.00-16.00

Strefa konsultacji

Jak sprawić, by pracownicy byli najlepszymi ambasadorami Twojej firmy.

Odwiedź strefę konsultacji i dowiedz się, jak tworzyć zaangażowane i zmotywowane do pracy zespoły, czyli m.in.:

  • jak zbudować autorytet, by pracownicy chcieli, a nie musieli dla Ciebie pracować,
  • jak weryfikować kandydatów podczas rekrutacji, by zatrudniać najlepszych,
  • jak motywować pracowników i wzbudzać w nich zaangażowanie,
  • jak radzić sobie z pracownikiem konfliktowym lub konfliktem w zespole,
  • jak rozpoznać, kiedy pracownicy nie potrafią pracować zespołowo i wzajemnie się sabotują,
  • co sprzyja, a co nie, powstawaniu zgranych zespołów - najczęstsze błędy i skuteczne metody,
  • jak skutecznie chwalić i udzielać informacji korygujących zachowania pracownika,
  • dlaczego regularne szkolenia podnoszące kompetencje miękkie i samoświadomość są tak ważne,
  • po czym poznać, że pracownik identyfikuje się z firmą.
11.00 – 15.00

Strefa konsultacji

Jak rozwój osobisty wpływa na rozwój Twojej firmy

Odwiedź strefę konsultacji i skonsultuj każdy aspekt związany z prowadzeniem księgowości Twojego salonu, dowiedz się m.in.:

 

  • jak prowadzić księgowość, by uniknąć błędów i kar,
  • jakie formy opodatkowania wybrać dla swojej działalności,
  • kiedy i jak skorzystać z wakacji od ZUS,
  • jaką stawką VAT opodatkować świadczone usługi,
  • kiedy nie można zastosować stawki VAT 8% na usługi w branży beauty,
  • jak wystąpić o Wiążącą Informację Stawkową i zabezpieczyć się przed zakwestionowaniem zastosowanej stawki VAT przez Urząd Skarbowy,
  • jak rozliczać sprzedaż bonów/voucherów na usługi w salonie,
  • kiedy prezenty dla klientów nie mogą być kosztem uzyskania przychodu,
  • czy sprzedaż kosmetyków w salonie wpływa na możliwość skorzystania ze zwolnienia z VAT,
  • kiedy zrobić spis z natury w salonie.