Marta Fiłoń

Trener biznesu beauty, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w efektywnych technikach sprzedaży i marketingowych dla klinik beauty. Autorka kursów online na temat promowania zabiegów i kosmetyków oraz „Kalendarza Managera Salonu Beauty”, książki „Mistrz Recepcji”. Prowadzi Akademię Managera Beauty. Z wykształcenia finansistka po Szkole Głównej Handlowej. Łączy twardą wiedzę o prowadzeniu biznesu z psychologią dzięki studiom na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Szkoleniowiec po Szkole Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek Klubu Trenerów Biznesu.
www.martafilon.pl

14:15-15:15

Biznes i Marketing

Sprawdzony przepis na zdobywanie nowych klientów na zabiegi

Piętro 1 | Sala C2

 

Podczas wykładu dowiesz się:

- jak skutecznie wykorzystać media społecznościowe do pozyskiwania nowych klientów: omówimy strategie, narzędzia i najlepsze praktyki, które pomogą Ci wyróżnić się w mediach społecznościowych oraz przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów,
- jak tworzyć atrakcyjne oferty i kampanie promocyjne: dowiesz się, jak opracować oferty specjalne, zniżki i kampanie promocyjne, które zmotywują nowych klientów do skorzystania z usług Twojego salonu beauty,
- jak budować trwałe relacje z klientami i zachęcać do powrotu: nauczysz się, jak poprzez profesjonalną obsługę i regularny kontakt z klientami, zwiększyć ich zadowolenie i skłonić do ponownych wizyt.

 

Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.

12.10 - 13.10

Round Table Discussion

Jak zmotywować tych, którzy nie chcą sprzedawać zabiegów i kosmetyków w gabinecie beauty.

To właścicielka ma najwięcej klientów i największe obroty, ale nie przekłada się to zaangażowanie pracowników mimo tego, że oni widzą jakie są możliwości w danym instytucie urody.
Dlatego podczas spotkania porozmawiamy o tym:
- Kiedy motywować, wspierać, a kiedy pożegnać „opornego” pracownika?
- Czy opłaca się mieć w zespole lojalnego, miłego pracownika, który ma małe obroty?
- Jak reagować na wymówki pracowników typu: „ja robię wszystko dobrze”?
- Jak rozmawiać z pracownikiem, który chce podwyżkę ze względu na czas pracy a nie chce się bardziej angażować?
- Jak ułożyć motywującą ścieżkę rozwoju pracownika?
- Jak znaleźć środek miedzy: „firmą z dobrą atmosferą” a „twardymi wymaganiami”?

 

Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10 - o udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.