Marta Fiłoń

Trener biznesu beauty, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w efektywnych technikach sprzedaży i marketingowych dla klinik beauty. Autorka kursów online na temat promowania zabiegów i kosmetyków oraz „Kalendarza Managera Salonu Beauty”, książki „Mistrz Recepcji”. Prowadzi Akademię Managera Beauty. Z wykształcenia finansistka po Szkole Głównej Handlowej. Łączy twardą wiedzę o prowadzeniu biznesu z psychologią dzięki studiom na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Szkoleniowiec po Szkole Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek Klubu Trenerów Biznesu.
www.martafilon.pl

15:30-16:30

Biznes i Marketing

Od followersa do klienta - jak przekonać obserwatorów do wizyty w salonie urody

Piętro 1 | Sala C2

 

Podczas wykładu dowiesz się:
- jak dostosować treści na social media tak, aby generować rzeczywiste zapytania i rezerwacje zabiegów?
- jak stworzyć schemat 5 kroków zamiany fana w klienta salonu beauty?
- o pomyśle na promocję nowego lasera, który w jeden dzień przyniósł 68 sprzedanych pakietów - omówienie case study.

 

Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.

11:00 - 15:00

Strefa konsultacji

Jak zdobyć nowych klientów?

Odwiedź strefę konsultacji i dowiedz się, jak zdobyć nowych klientów do salonu i kliniki beauty, czyli m.in.:
- jakie pisać treści by przyciągnąć klientów na droższy zabieg,
- jakie ustawiać reklamy by zdobyć klientów,
- jak wypromować nowe urządzenie/nowy zabieg,
- jak odzyskać klientów, których dawno nie było w salonie,
- jak zdobyć klientów dla nowego specjalisty,
- jak zachęcić klientów, którzy korzystają tylko np. z manicure do korzystania z szerokiej oferty salonu,
- jak podnieść ceny zabiegów,
- jaką zrobić promocję, by zdobyć klientów,
- jak zorganizować dzień otwarty/urodziny salonu, by sprzedać pakiety zabiegowe.