
Marta Fiłoń
Trener biznesu beauty, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w efektywnych technikach sprzedaży i marketingowych dla klinik beauty. Autorka kursów online na temat promowania zabiegów i kosmetyków oraz „Kalendarza Managera Salonu Beauty”, książki „Mistrz Recepcji”. Prowadzi Akademię Managera Beauty. Z wykształcenia finansistka po Szkole Głównej Handlowej. Łączy twardą wiedzę o prowadzeniu biznesu z psychologią dzięki studiom na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Szkoleniowiec po Szkole Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek Klubu Trenerów Biznesu.
www.martafilon.pl
Biznes i Marketing
Kampania, która robi szum: Jak wykorzystać chatbota do stworzenia angażującej promocji usług salonu i zwiększenia sprzedaży
Piętro I | Sala C2
Podczas wykładu dowiesz się:
- jak zaplanować akcję promocyjną, która naprawdę działa – poznasz zasady tworzenia kampanii, która przyciąga uwagę, zwiększa sprzedaż i skutecznie zdobywa nowych klientów,
- jak zaprojektować kampanię z chatbotem, która angażuje i buduje emocje wokół Twoich usług – dowiesz się, jak wykorzystać chatboty, by tworzyć interaktywne promocje, które Twoi obserwatorzy pokochają.
- jak dzięki automatyzacji zdobywać więcej klientów i sprzedawać więcej zabiegów premium
- dowiesz się, jak zautomatyzować kluczowe elementy promocji, by oszczędzać czas i osiągać lepsze wyniki sprzedażowe.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Round Table Discussion
Jak zdobyć klientów na nowy zabieg premium?
Podczas dyskusji pokażę Ci, jak zaplanować promocję nowego zabiegu premium, by przyciągał odpowiednie klientki – gotowe zapłacić więcej za jakość, efekty i profesjonalizm.
Podczas spotkania porozmawiamy m.in. o tym:
- kupiłaś nowy, drogi sprzęt lub planujesz to zrobić – ale Twoje klientki przyzwyczajone są do tańszych zabiegów i nie wiesz, jak je przekonać do nowej, droższej usługi,
- szukasz pomysłu, jak zwiększyć zysk w salonie, bo drobne usługi (manicure, rzęsy, brwi) nie dają już takich pieniędzy jak kiedyś – i chcesz w końcu zarabiać więcej na jednej wizycie,
- chcesz wybić się jako specjalistka od twarzy lub ciała – mimo że klientki kojarzą Cię głównie z innymi usługami – i nie wiesz, jak zmienić swój wizerunek bez utraty obecnych klientek.