Marta Fiłoń

Trener biznesu beauty, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w efektywnych technikach sprzedaży i marketingowych dla klinik beauty. Autorka kursów online na temat promowania zabiegów i kosmetyków oraz „Kalendarza Managera Salonu Beauty”, książki „Mistrz Recepcji”. Prowadzi Akademię Managera Beauty. Z wykształcenia finansistka po Szkole Głównej Handlowej. Łączy twardą wiedzę o prowadzeniu biznesu z psychologią dzięki studiom na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Szkoleniowiec po Szkole Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek Klubu Trenerów Biznesu.
www.martafilon.pl

13:10 - 14:00

Biznes i Marketing

Kampania, która robi szum: Jak wykorzystać chatbota do stworzenia angażującej promocji usług salonu i zwiększenia sprzedaży

Piętro I | Sala C2

 

Podczas wykładu dowiesz się:

  • jak zaplanować akcję promocyjną, która naprawdę działa – poznasz zasady tworzenia kampanii, która przyciąga uwagę, zwiększa sprzedaż i skutecznie zdobywa nowych klientów,
  • jak zaprojektować kampanię z chatbotem, która angażuje i buduje emocje wokół Twoich usług – dowiesz się, jak wykorzystać chatboty, by tworzyć interaktywne promocje, które Twoi obserwatorzy pokochają.
  • jak dzięki automatyzacji zdobywać więcej klientów i sprzedawać więcej zabiegów premium
  • dowiesz się, jak zautomatyzować kluczowe elementy promocji, by oszczędzać czas i osiągać lepsze wyniki sprzedażowe.

Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.

14:30 - 15:30

Round Table Discussion

Jak zdobyć klientów na nowy zabieg premium?

Podczas dyskusji pokażę Ci, jak zaplanować promocję nowego zabiegu premium, by przyciągał odpowiednie klientki – gotowe zapłacić więcej za jakość, efekty i profesjonalizm.

Podczas spotkania porozmawiamy m.in. o tym:

  • kupiłaś nowy, drogi sprzęt lub planujesz to zrobić – ale Twoje klientki przyzwyczajone są do tańszych zabiegów i nie wiesz, jak je przekonać do nowej, droższej usługi,
  • szukasz pomysłu, jak zwiększyć zysk w salonie, bo drobne usługi (manicure, rzęsy, brwi) nie dają już takich pieniędzy jak kiedyś – i chcesz w końcu zarabiać więcej na jednej wizycie,
  • chcesz wybić się jako specjalistka od twarzy lub ciała – mimo że klientki kojarzą Cię głównie z innymi usługami – i nie wiesz, jak zmienić swój wizerunek bez utraty obecnych klientek.