Beata Adamczyk

Ekspert w budowaniu wysoko rentownych biznesów w branży beauty. Z ponad 25-letnim doświadczeniem jest uznanym autorytetem w edukacji i doradztwie dla przedsiębiorców w sektorze beauty. Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii, które obejmują kluczowe filary sukcesu: optymalizację finansową, efektywny marketing oraz nowoczesną strukturę operacyjną. Jako międzynarodowa konsultantka rynku spa & beauty, współpracuje z inwestorami i liderami branży przy projektach o globalnym zasięgu, projektując innowacyjne koncepcje biznesowe dla salonów urody, spa i luksusowych hoteli. Jej misją jest maksymalizacja potencjału zyskowności firm, które wspiera, łącząc wiedzę, motywację i praktyczne rozwiązania. Zaufaj doświadczeniu i wizji Beaty Adamczyk, aby osiągnąć sukces w konkurencyjnej branży beauty.

14:15 - 15:05

Biznes i Marketing

Szefowa, nie strażak – czyli jak prowadzić beauty biznes, który zarabia, nawet gdy Cię nie ma

Piętro I | Sala C1

 

Podczas wykładu mogłeś dowiedzieć się:

  • jak przestać „gasić pożary” i zacząć zarządzać strategicznie,
  • co blokuje rozwój Twojego salonu i jak poukładać codzienne działania, by odzyskać czas, spokój i kontrolę nad biznesem,
  • jak zbudować rolę szefowej, która nie musi być w gabinecie codziennie – poznasz praktyczne zasady delegowania, kontroli i planowania, które pozwolą Ci zbudować biznes działający sprawnie, nawet bez Twojej ciągłej obecności.

 

Partnerem merytorycznym panelu dyskusyjnego była Beata Adamczyk Beauty Management

 

Bilet wstępu na targi dawał możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc była ograniczona.

11:00 - 16:00

Strefa konsultacji

Zwiększ zyskowność swojego salonu

Odwiedzając Strefę Bezpłatnych Konsultacji mogłeś dowiedzieć się m.in.:

  • jak zweryfikować zyskowność zabiegów (tzn. czy masz dobrze wycenione usługi),
  • jak dostosować ofertę do potrzeb rynku,
  • jak dawać mądre rabaty, aby nie tracić zysków,
  • jak podnieść ceny, nie tracąc klientów,
  • jak poprzez profesjonalną obsługę klienta zwiększyć zyski,
  • jak obliczyć roboczogodzinę pracy salonu/kliniki,
  • jak efektywnie motywować swoich pracowników,
  • co zrobić, aby zwiększyć lojalność klientów,
  • jak napisać procedury obsługi klienta, aby podnieść standardy - i wiele więcej!

Bilet wstępu na targi dawał możliwość bezpłatnego udziału w strefie konsultacji. 

11:00 - 16:00

Strefa konsultacji

Zwiększ zyskowność swojego salonu

Odwiedzając Strefę Bezpłatnych Konsultacji mogłeś dowiedzieć się m.in.:

  • jak zweryfikować zyskowność zabiegów (tzn. czy masz dobrze wycenione usługi),
  • jak dostosować ofertę do potrzeb rynku,
  • jak dawać mądre rabaty, aby nie tracić zysków,
  • jak podnieść ceny, nie tracąc klientów,
  • jak poprzez profesjonalną obsługę klienta zwiększyć zyski,
  • jak obliczyć roboczogodzinę pracy salonu/kliniki,
  • jak efektywnie motywować swoich pracowników,
  • co zrobić, aby zwiększyć lojalność klientów,
  • jak napisać procedury obsługi klienta, aby podnieść standardy - i wiele więcej!

Bilet wstępu na targi dawał możliwość bezpłatnego udziału w strefie konsultacji.