
Beata Adamczyk
Ekspert w budowaniu wysoko rentownych biznesów w branży beauty. Z ponad 25-letnim doświadczeniem jest uznanym autorytetem w edukacji i doradztwie dla przedsiębiorców w sektorze beauty. Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii, które obejmują kluczowe filary sukcesu: optymalizację finansową, efektywny marketing oraz nowoczesną strukturę operacyjną. Jako międzynarodowa konsultantka rynku spa & beauty, współpracuje z inwestorami i liderami branży przy projektach o globalnym zasięgu, projektując innowacyjne koncepcje biznesowe dla salonów urody, spa i luksusowych hoteli. Jej misją jest maksymalizacja potencjału zyskowności firm, które wspiera, łącząc wiedzę, motywację i praktyczne rozwiązania. Zaufaj doświadczeniu i wizji Beaty Adamczyk, aby osiągnąć sukces w konkurencyjnej branży beauty.
Biznes i Marketing
Szefowa, nie strażak – czyli jak prowadzić beauty biznes, który zarabia, nawet gdy Cię nie ma
Piętro I | Sala C1
Podczas wykładu mogłeś dowiedzieć się:
- jak przestać „gasić pożary” i zacząć zarządzać strategicznie,
- co blokuje rozwój Twojego salonu i jak poukładać codzienne działania, by odzyskać czas, spokój i kontrolę nad biznesem,
- jak zbudować rolę szefowej, która nie musi być w gabinecie codziennie – poznasz praktyczne zasady delegowania, kontroli i planowania, które pozwolą Ci zbudować biznes działający sprawnie, nawet bez Twojej ciągłej obecności.
Partnerem merytorycznym panelu dyskusyjnego była Beata Adamczyk Beauty Management
Bilet wstępu na targi dawał możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc była ograniczona.
Strefa konsultacji
Zwiększ zyskowność swojego salonu
Odwiedzając Strefę Bezpłatnych Konsultacji mogłeś dowiedzieć się m.in.:
- jak zweryfikować zyskowność zabiegów (tzn. czy masz dobrze wycenione usługi),
- jak dostosować ofertę do potrzeb rynku,
- jak dawać mądre rabaty, aby nie tracić zysków,
- jak podnieść ceny, nie tracąc klientów,
- jak poprzez profesjonalną obsługę klienta zwiększyć zyski,
- jak obliczyć roboczogodzinę pracy salonu/kliniki,
- jak efektywnie motywować swoich pracowników,
- co zrobić, aby zwiększyć lojalność klientów,
- jak napisać procedury obsługi klienta, aby podnieść standardy - i wiele więcej!
Bilet wstępu na targi dawał możliwość bezpłatnego udziału w strefie konsultacji.
Strefa konsultacji
Zwiększ zyskowność swojego salonu
Odwiedzając Strefę Bezpłatnych Konsultacji mogłeś dowiedzieć się m.in.:
- jak zweryfikować zyskowność zabiegów (tzn. czy masz dobrze wycenione usługi),
- jak dostosować ofertę do potrzeb rynku,
- jak dawać mądre rabaty, aby nie tracić zysków,
- jak podnieść ceny, nie tracąc klientów,
- jak poprzez profesjonalną obsługę klienta zwiększyć zyski,
- jak obliczyć roboczogodzinę pracy salonu/kliniki,
- jak efektywnie motywować swoich pracowników,
- co zrobić, aby zwiększyć lojalność klientów,
- jak napisać procedury obsługi klienta, aby podnieść standardy - i wiele więcej!
Bilet wstępu na targi dawał możliwość bezpłatnego udziału w strefie konsultacji.