Odwiedź stoisko marki LOWA!
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia stoiska marki LOVA! Wraz z firmą COSMA przygotowaliśmy konkursy z atrakcyjnymi
Targi odbędą się za
TARGI I KONGRES
WARSZAWSKIE CENTRUM EXPO XXI
ul. Prądzyńskiego 12/14
Targi BEAUTY FORUM to wyjątkowy pod względem charakteru i zasięgu event skierowany do profesjonalistów branży kosmetycznej. Kompleksowa oferta targów została dostosowana zarówno do potrzeb doświadczonych fachowców, właścicieli, menadżerów i pracowników gabinetów kosmetycznych, salonów medycyny estetycznej jak i osób planujących rozpoczęcie aktywności zawodowej w branży kosmetycznej, w tym inwestorów, studentów i uczniów szkół kierunkowych. Zapraszamy również przedstawicieli drogerii i aptek.
Poznaj 6 powodów, dla których warto spotkać się w marcu na targach BEAUTY FORUM!
Pełne spektrum sektora kosmetycznego w jednym miejscu. Możliwość sprawdzenia, w którą stronę idzie branża beauty!
1Targi to najlepszy sposób na weryfikację i podjęcie nowych przedsięwzięć biznesowych.
2Fantastyczne pokazy, inspirujące prezentacje firmowe, wzruszające jubileusze oraz ceremonie wręczenia nagród laureatom mistrzostw.
3Na targach czeka na Ciebie ogromna dawka wiedzy, która da Ci przewagę nad konkurencją!
4Możliwość wzięcia udział w mistrzostwach, lub kibicowania uczestnikom - niezapomniane emocje.
5Dla komfortu zwiedzania obszar wystawienniczy został podzielony na strefy tematyczne.
6Targi audytowane przez CENTREX, niezależną organizację reprezentującą branżę targową w Europie.
Sprawdź listę wystawców! Podczas weekendu targowego 1-2 marca 2025 czeka na Ciebie ponad 700 firm i marek.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach organizowanych w ramach Kongresu oraz w pokazach na scenach!
UWAGA: Jeśli jesteś Subskrybentem GOLD portalu BEAUTY FORUM otrzymasz bilety wstępu na targi w ramach aktywnej subskrypcji. Sprawdź subskrypcję.
1 zł z każdego sprzedanego biletu wstępu na targi zostanie przekazana na cele Fundacji Piękniejsze Życie!
Fundacja pomaga kobietom chorym na raka organizując bezpłatne warsztaty z pielęgnacji i makijażu.
Kompleksowa oferta targów została dostosowana zarówno do potrzeb doświadczonych fachowców, właścicieli, menadżerów i pracowników gabinetów kosmetycznych, salonów medycyny estetycznej i salonów fryzjerskich, jak i osób planujących rozpoczęcie aktywności zawodowej w branży kosmetycznej lub fryzjerskiej, w tym inwestorów, studentów i uczniów szkół kierunkowych. Zapraszamy również przedstawicieli drogerii i aptek.
Uczniowie szkół ponadpodstawowych, policealnych, pomaturalnych, studenci szkół wyższych oraz uniwersytetów, uczący się i studiujących na kierunkach związanych z kosmetyką i kosmetologią, farmacją, chemią kosmetyczną, fizjoterapią, medycyną, pielęgnacją i ochroną zdrowia lub fryzjerstwem po okazaniu ważnej legitymacji szkolnej lub studenckiej (dla uczniów do 26 roku życia) mogą nabyć bilet ulgowy.
W przypadku chęci zakupu biletów grupowych dla szkół prosimy o kontakt pod nr. telefony +22 858 79 55 lub drogę e-mailową [email protected]
Wstęp dla dzieci do 14 roku życia jest bezpłatny.
Podczas obu dni targów BEAUTY FORUM na uczestników będzie czekała ogromna dawka wiedzy od najlepszych profesjonalistów w branży. Wykłady odbędą się w ramach kongresu na I piętrze centrum targowego oraz na Scenie Make-up & Style. Uczestnicy po wykładzie będą mogli zamówić certyfikat w cenie 19,70 zł.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach.
Plan kongresu aktualizowany na bieżąco!
W niedzielę 02.03.2025 podczas targów BEAUTY FORUM będą czekać na Ciebie 4 wykłady z zakresu medical beauty.
Kup bilet! Cena Medical Beauty Masterclass - 299 zł. Każdy uczestnik otrzyma bilet wstępu na targi oraz certyfikat udziału.
Podczas targów BEAUTY FORUM będą mogli Państwo poznać trendy, nowości, sięgnąć po najnowsze informacje z branży beauty, porozmawiać z ekspertami a także poczuć emocje podczas finałów mistrzostw i konkursów kosmetycznych.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w pokazach, konsultacjach i dyskusjach.
Harmonogramy są aktualizowane na bieżąco.
Weź udział w wyjątkowej dyskusji przy okrągłym stole. To niepowtarzalna okazja do spotkania się z liderami, ekspertami i innowatorami oraz koleżankami/kolegami z branży, aby wymienić się pomysłami, wiedzą i doświadczeniem w kameralnej i inspirującej atmosferze.
Dlaczego warto wziąć udział?
Interaktywne dyskusje: Uczestnicy mają możliwość bezpośredniego zadawania pytań i wchodzenia w interakcje z ekspertami i uczestnikami spotkania. To idealna szansa, aby dowiedzieć się więcej na interesujące tematy i uzyskać konkretne odpowiedzi na swoje pytania. Networking: Spotkanie w mniejszym gronie sprzyja nawiązywaniu wartościowych kontaktów zawodowych. Wiedza z pierwszej ręki: Prelegenci to eksperci w swoich dziedzinach, którzy dzielą się najnowszymi trendami, praktykami i case studies. Kreatywne podejście do problemów: Format dyskusji przy okrągłym stole sprzyja kreatywnemu myśleniu i generowaniu innowacyjnych pomysłów. Uczestnicy mogą wspólnie pracować nad rozwiązaniami aktualnych wyzwań i problemów. Przyjazna atmosfera: Kameralna atmosfera sprzyja otwartości i swobodnej wymianie myśli. Każdy głos jest ważny, co sprawia, że dyskusje są bardziej dynamiczne i wartościowe.
ROUND TABLE DISCUSSION znajdziesz holu głównym.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10. O udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.
Strefa pokazów to przestrzeń, w której Wystawcy zaprezentują najświeższe trendy, produkty i rozwiązania technologiczne wykorzystywane w nowoczesnych zabiegach na twarz i ciało.
Scena będzie również miejscem rozstrzygnięcia emocjonujących mistrzostw i konkursów oraz wręczenia nagród.
Strefę pokazów znajdziesz w holu głównym pomiędzy halami 1 i 3.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w pokazach, liczba miejsc ograniczona.
Zastanawiasz się, jak zwiększyć zyskowność swojego salonu? Jak wybrać odpowiednie ubezpieczenie? Chcesz, aby Twoi pracownicy byli najlepszymi ambasadorami Twojej firmy? Masz wątpliwości w zakresie marketingu i PR? Potrzebujesz wiedzy na temat aspektów prawnych w biznesie Beauty? Chcesz mieć pewność, jak kontrolować higienę i bezpieczeństwo? Interesuje Cię, jak rozwój osobisty może przyspieszyć rozwój Twojej firmy? Skorzystaj z BEZPŁATNYCH konsultacji prowadzonych przez naszych ekspertów.
Strefę konsultacji znajdziesz holu głównym przy stoisku BEAUTY FORUM.
Weź udział w wyjątkowej dyskusji przy okrągłym stole. To niepowtarzalna okazja do spotkania się z liderami, ekspertami i innowatorami oraz koleżankami/kolegami z branży, aby wymienić się pomysłami, wiedzą i doświadczeniem w kameralnej i inspirującej atmosferze.
Dlaczego warto wziąć udział?
Interaktywne dyskusje: Uczestnicy mają możliwość bezpośredniego zadawania pytań i wchodzenia w interakcje z ekspertami i uczestnikami spotkania. To idealna szansa, aby dowiedzieć się więcej na interesujące tematy i uzyskać konkretne odpowiedzi na swoje pytania. Networking: Spotkanie w mniejszym gronie sprzyja nawiązywaniu wartościowych kontaktów zawodowych. Wiedza z pierwszej ręki: Prelegenci to eksperci w swoich dziedzinach, którzy dzielą się najnowszymi trendami, praktykami i case studies. Kreatywne podejście do problemów: Format dyskusji przy okrągłym stole sprzyja kreatywnemu myśleniu i generowaniu innowacyjnych pomysłów. Uczestnicy mogą wspólnie pracować nad rozwiązaniami aktualnych wyzwań i problemów. Przyjazna atmosfera: Kameralna atmosfera sprzyja otwartości i swobodnej wymianie myśli. Każdy głos jest ważny, co sprawia, że dyskusje są bardziej dynamiczne i wartościowe.
ROUND TABLE DISCUSSION znajdziesz holu głównym.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10. O udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.
Strefa pokazów to przestrzeń, w której Wystawcy zaprezentują najświeższe trendy, produkty i rozwiązania technologiczne wykorzystywane w nowoczesnych zabiegach na twarz i ciało.
Scena będzie również miejscem rozstrzygnięcia emocjonujących mistrzostw i konkursów oraz wręczenia nagród.
Strefę pokazów znajdziesz w holu głównym pomiędzy halami 1 i 3.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w pokazach, liczba miejsc ograniczona.
Zastanawiasz się, jak zwiększyć zyskowność swojego salonu? Jak wybrać odpowiednie ubezpieczenie? Chcesz, aby Twoi pracownicy byli najlepszymi ambasadorami Twojej firmy? Masz wątpliwości w zakresie marketingu i PR? Potrzebujesz wiedzy na temat aspektów prawnych w biznesie Beauty? Chcesz mieć pewność, jak kontrolować higienę i bezpieczeństwo? Interesuje Cię, jak rozwój osobisty może przyspieszyć rozwój Twojej firmy? Skorzystaj z BEZPŁATNYCH konsultacji prowadzonych przez naszych ekspertów.
Strefę konsultacji znajdziesz holu głównym przy stoisku BEAUTY FORUM.
Dla komfortu zwiedzania obszar wystawienniczy został podzielony na strefy tematyczne: kosmetyka klasyczna i aparaturowa, makijaż klasyczny i PMU, podologia, paznokcie i rzęsy, EKO & more, fryzjerstwo, barbering oraz szkoły, uczelnie, kursy.
Każdej organizowanej przez nas imprezie nieodłącznie towarzyszą emocjonujące mistrzostwa i konkursy! Podczas targów BEAUTY FORUM odbędą się m.in. Polskie Mistrzostwa Makijażu, Konkurs Młodych Talentów o Pochar BLUE i RED DIAMOND oraz mistrzostwa organizowane przez naszych partnerów.
Targi to doskonała okazja do nawiązywania kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń i prezentacji nowości branżowych. To miejsce, gdzie rozwijają się relacje i poznaje się trendy rynkowe. Zobacz, jak prezentowały się minione edycje naszych targów.
Targi BEAUTY FORUM odbędą się:
1 marca 2025 (sobota) | 10:00 – 18:00
2 marca 2025 (niedziela) | 10:00 – 17:00
Warszawskie Centrum EXPO XXI
ul. Prądzyńskiego 12/14
01-222 Warszawa
AUTOBUS
Aby dojechać do EXPO XXI należy wybrać linie: 105, 136, 154, 159, 167, 178, 184, 186, 523, 414 (przystanek PKP Kasprzaka) lub 136, 154, 167 178, 184, 186 (przystanek Prądzyńskiego) oraz linia 921.
METRO
Poruszając się metrem M1 należy wysiąść na przystanku Centrum, Świętokrzyska lub Politechnika, a następnie przesiąść się w autobus numer 105 (przystanek Centrum), 178 (Przystanek Świętokrzyska), 167. (Przystanek Politechnika) i wysiąść na przystanku PKP Kasprzaka (lub Prądzyńskiego w przypadku linii 178 i 167).
Wybierając linię M2 możemy wysiąść na przystanku Rondo Daszyńskiego i dojechać autobusami linii: 105, 255, 109, 178.
TRAMWAJ
Korzystając z tramwaju należy wysiąść na Rondo Daszyńskiego, na którym zatrzymują się tramwaje linii: 1, 9, 11, 14, 22, 24, 25, 36. Następnie przesiąść się w autobus linii: 105, 178, 255 i dojechać do przystanku PKP Wola (Kasprzaka). Z tego miejsca można dojść na piechotę ulicą Bema. Kolejną opcją jest dojazd tramwajem 10, 11, 13, 26, 27 do przystanku Sokołowska, a następnie dojście na piechotę ulicą Bema.
POCIĄG
Pasażerowie kolei powinni wysiąść na dworcu Warszawa Zachodnia.
Organizator
Monika Aniszczyk
Obsługa Odwiedzających
Tel: +48 (22) 858 79 55, + 48 603 655 332
Email: [email protected]
Piotr Kołodziejczyk
Dział prenumeraty
Tel. +48 (22) 858 79 55, +48 603 776 195
E-mail: [email protected]
Małgorzata Szulc
Dyrektor zarządzający
Tel: +48 (22) 858 79 55
Email: [email protected]
Szymon Żydowicz
Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży
Obsługa Wystawców
Tel: +48 (22) 858 79 55, +48 669 777 193
Email: [email protected]
Justyna Grzymała
Senior Project Manager
Obsługa Wystawców
Tel: +48 (22) 858 79 55, +48 697 777 191
Email: [email protected]
Magdalena Nowaczewska
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Obsługa Wystawców
Tel: +48 (22) 858 79 55, + 48 609 506 897
Email: [email protected]
Kamila Olszewska
Redaktor naczelna BEAUTY FORUM
Organizacja programu edukacyjnego i mistrzostw
Tel: +48 (22) 858 79 55, +48 603 776 198
Email: [email protected]
Paulina Rechnio
Starszy Specjalista ds. e-marketingu i organizacji targów
Obsługa Mistrzostw
Tel: +48 (22) 858 79 55, +48 661 474 381
Email: [email protected]
Marianna Piątkowska
Specjalista ds. e-marketingu i organizacji targów
Obsługa Kongresu
Tel: +48 (22) 858 79 55, +48 603 776 237
Email: [email protected]
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia stoiska marki LOVA! Wraz z firmą COSMA przygotowaliśmy konkursy z atrakcyjnymi
Joanna Ferdynus – Gołuszko – czyli popularna Maxineczka od lat uczy kobiety jak się malować.
Podczas tragów na stoisku będzie dostępny FotoBox. Aby wziąć udział w konkursie odwiedzający tragi muszą
13 - 14 września
7-8 marca
Contact us: Królowej Marysieńki 9/10, 02-954 Warszawa. Tel: +48 (22) 858 79 55 – [email protected]
Contact us: Królowej Marysieńki 9/10, 02-954 Warszawa. Tel: +48 (22) 858 79 55 – [email protected]
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
CookieConsent | 1 rok 1 miesiąc 4 dni | Ten plik cookie przechowuje stan zgody użytkownika dla bieżącej domeny. |
cookielawinfo-checkbox-advertisement | sesja | Ustawiony przez wtyczkę RODO Cookie Consent, ten plik cookie rejestruje zgodę użytkownika na pliki cookie w kategorii „Reklama”. |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 miesięcy | Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Analityczne”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 miesięcy | Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Funkcjonalne”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 miesięcy | Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Niezbędne do świadczenia usługi”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 miesięcy | Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Inne”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 miesięcy | Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Wydajność”. |
CookieLawInfoConsent | sesja | CookieYes ustawia ten plik cookie do rejestrowania domyślnego stanu przycisku odpowiedniej kategorii i statusu CCPA. Działa tylko w koordynacji z podstawowym plikiem cookie. |
elementor | sesja | Motyw WordPress witryny wykorzystuje ten plik cookie. Umożliwia właścicielowi serwisu wdrażanie lub zmianę zawartości serwisu w czasie rzeczywistym. |
PHPSESSID | sesja | Ten plik cookie pochodzi z aplikacji PHP. Plik cookie przechowuje i identyfikuje unikalny identyfikator sesji użytkownika w celu zarządzania sesjami użytkownika w witrynie. Plik cookie jest plikiem sesyjnym i zostanie usunięty po zamknięciu wszystkich okien przeglądarki. |
rc::a | never | This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks. |
rc::c | session | This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks. |
viewed_cookie_policy | 11 miesięcy | Plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent i służy do przechowywania informacji, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje żadnych danych osobowych. |
wpEmojiSettingsSupports | sesja | WordPress ustawia ten plik cookie, gdy użytkownik wchodzi w interakcję z emoji w witrynie WordPress. Pomaga określić, czy przeglądarka użytkownika może poprawnie wyświetlać emoji. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
S | 1 hour | Used by Yahoo to provide ads, content or analytics. |
yt-remote-cast-installed | session | The yt-remote-cast-installed cookie is used to store the user's video player preferences using embedded YouTube video. |
yt-remote-connected-devices | never | YouTube sets this cookie to store the user's video preferences using embedded YouTube videos. |
yt-remote-device-id | never | YouTube sets this cookie to store the user's video preferences using embedded YouTube videos. |
yt-remote-fast-check-period | session | The yt-remote-fast-check-period cookie is used by YouTube to store the user's video player preferences for embedded YouTube videos. |
yt-remote-session-app | session | The yt-remote-session-app cookie is used by YouTube to store user preferences and information about the interface of the embedded YouTube video player. |
yt-remote-session-name | session | The yt-remote-session-name cookie is used by YouTube to store the user's video player preferences using embedded YouTube video. |
ytidb::LAST_RESULT_ENTRY_KEY | never | The cookie ytidb::LAST_RESULT_ENTRY_KEY is used by YouTube to store the last search result entry that was clicked by the user. This information is used to improve the user experience by providing more relevant search results in the future. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
SRM_B | 1 year 24 days | Used by Microsoft Advertising as a unique ID for visitors. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
_clck | 1 year | Microsoft Clarity sets this cookie to retain the browser's Clarity User ID and settings exclusive to that website. This guarantees that actions taken during subsequent visits to the same website will be linked to the same user ID. |
_clsk | 1 day | Microsoft Clarity sets this cookie to store and consolidate a user's pageviews into a single session recording. |
_ga | 1 year 1 month 4 days | Google Analytics sets this cookie to calculate visitor, session and campaign data and track site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognise unique visitors. |
_ga_* | 1 year 1 month 4 days | Google Analytics sets this cookie to store and count page views. |
_gat_gtag_UA_* | 1 minute | Google Analytics sets this cookie to store a unique user ID. |
_gat_UA-* | 1 minute | Google Analytics sets this cookie for user behaviour tracking. |
_gcl_au | 3 months | Google Tag Manager sets the cookie to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
_gid | 1 day | Google Analytics sets this cookie to store information on how visitors use a website while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the collected data includes the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
_hjSession_* | 1 hour | Hotjar sets this cookie to ensure data from subsequent visits to the same site is attributed to the same user ID, which persists in the Hotjar User ID, which is unique to that site. |
_hjSessionUser_* | 1 year | Hotjar sets this cookie to ensure data from subsequent visits to the same site is attributed to the same user ID, which persists in the Hotjar User ID, which is unique to that site. |
CLID | 1 year | Microsoft Clarity set this cookie to store information about how visitors interact with the website. The cookie helps to provide an analysis report. The data collection includes the number of visitors, where they visit the website, and the pages visited. |
gaVisitorUuid | 1 rok | Google Analytics Getresponse ustawia ten plik cookie w celu statystycznego śledzenia zachowań użytkowników online. |
MR | 7 days | This cookie, set by Bing, is used to collect user information for analytics purposes. |
sbjs_current | session | Sourcebuster sets this cookie to identify the source of a visit and stores user action information in cookies. This analytical and behavioural cookie is used to enhance the visitor experience on the website. |
sbjs_current_add | session | Sourcebuster sets this cookie to identify the source of a visit and stores user action information in cookies. This analytical and behavioural cookie is used to enhance the visitor experience on the website. |
sbjs_first | session | Sourcebuster sets this cookie to identify the source of a visit and stores user action information in cookies. This analytical and behavioural cookie is used to enhance the visitor experience on the website. |
sbjs_first_add | session | Sourcebuster sets this cookie to identify the source of a visit and stores user action information in cookies. This analytical and behavioural cookie is used to enhance the visitor experience on the website. |
sbjs_migrations | session | Sourcebuster sets this cookie to identify the source of a visit and stores user action information in cookies. This analytical and behavioural cookie is used to enhance the visitor experience on the website. |
sbjs_session | 1 hour | Sourcebuster sets this cookie to identify the source of a visit and stores user action information in cookies. This analytical and behavioural cookie is used to enhance the visitor experience on the website. |
sbjs_udata | session | Sourcebuster sets this cookie to identify the source of a visit and stores user action information in cookies. This analytical and behavioural cookie is used to enhance the visitor experience on the website. |
SM | session | Microsoft Clarity cookie set this cookie for synchronizing the MUID across Microsoft domains. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
_fbp | 3 months | Facebook sets this cookie to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising after visiting the website. |
_tt_enable_cookie | 1 rok 24 dni | Tiktok ustawił ten plik cookie w celu gromadzenia danych o zachowaniach i działaniach na stronie internetowej oraz pomiaru skuteczności reklam. |
_ttp | 1 rok 24 dni | TikTok ustawił ten plik cookie w celu śledzenia i poprawy wydajności kampanii reklamowych, a także personalizowania doświadczenia użytkownika. |
ANONCHK | 10 minutes | The ANONCHK cookie, set by Bing, is used to store a user's session ID and verify ads' clicks on the Bing search engine. The cookie helps in reporting and personalization as well. |
COMPASS | 1 hour | The COMPASS cookie is used by Yahoo to deliver targeted advertising based on user's online behavior. |
gr83p_59db3877322f17e6c0092c106bdf75dd | 2 miesiące | Getresponse ustawia ten plik cookie w celu gromadzenia informacji za pośrednictwem wyskakujących kwestionariuszy witryny i komunikatorów w celach marketingowych. |
MUID | 1 year 24 days | Bing sets this cookie to recognise unique web browsers visiting Microsoft sites. This cookie is used for advertising, site analytics, and other operations. |
NID | 6 months | Google sets the cookie for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to unwanted mute ads, and to measure the effectiveness of ads. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 months | YouTube sets this cookie to measure bandwidth, determining whether the user gets the new or old player interface. |
VISITOR_PRIVACY_METADATA | 6 months | YouTube sets this cookie to store the user's cookie consent state for the current domain. |
YSC | session | Youtube sets this cookie to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt.innertube::nextId | never | YouTube sets this cookie to register a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
yt.innertube::requests | never | YouTube sets this cookie to register a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
tc_checkin_settings | 1 year | Description is currently not available. |
timeout | 12 godzin | Przechowuje informację o czasie trwania sesji użytkownika lub tokenie uwierzytelniającym. |
webformv2_opened_52920401 | 4 miesące | Plik cookie związany z formularzem GetResponse. |
webformv2_opened_54515601 | 4 miesące | Plik cookie związany z formularzem GetResponse. |