Odwiedź stoisko marki LOWA!
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia stoiska marki LOVA! Wraz z firmą COSMA przygotowaliśmy konkursy z atrakcyjnymi
Targi odbędą się za
TARGI I KONGRES
WARSZAWSKIE CENTRUM EXPO XXI
ul. Prądzyńskiego 12/14
Targi BEAUTY FORUM to wyjątkowy pod względem charakteru i zasięgu event skierowany do profesjonalistów branży kosmetycznej. Kompleksowa oferta targów została dostosowana zarówno do potrzeb doświadczonych fachowców, właścicieli, menadżerów i pracowników gabinetów kosmetycznych, salonów medycyny estetycznej jak i osób planujących rozpoczęcie aktywności zawodowej w branży kosmetycznej, w tym inwestorów, studentów i uczniów szkół kierunkowych. Zapraszamy również przedstawicieli drogerii i aptek.
Poznaj 6 powodów, dla których warto spotkać się w marcu na targach BEAUTY FORUM!
Pełne spektrum sektora kosmetycznego w jednym miejscu. Możliwość sprawdzenia, w którą stronę idzie branża beauty!
1Targi to najlepszy sposób na weryfikację i podjęcie nowych przedsięwzięć biznesowych.
2Fantastyczne pokazy, inspirujące prezentacje firmowe, wzruszające jubileusze oraz ceremonie wręczenia nagród laureatom mistrzostw.
3Na targach czeka na Ciebie ogromna dawka wiedzy, która da Ci przewagę nad konkurencją!
4Możliwość wzięcia udział w mistrzostwach, lub kibicowania uczestnikom - niezapomniane emocje.
5Dla komfortu zwiedzania obszar wystawienniczy został podzielony na strefy tematyczne.
6Targi audytowane przez CENTREX, niezależną organizację reprezentującą branżę targową w Europie.
Sprawdź listę wystawców! Podczas weekendu targowego 1-2 marca 2025 czeka na Ciebie ponad 700 firm i marek.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach organizowanych w ramach Kongresu oraz w pokazach na scenach!
UWAGA: Jeśli jesteś Subskrybentem GOLD portalu BEAUTY FORUM otrzymasz bilety wstępu na targi w ramach aktywnej subskrypcji. Sprawdź subskrypcję.
1 zł z każdego sprzedanego biletu wstępu na targi zostanie przekazana na cele Fundacji Piękniejsze Życie!
Fundacja pomaga kobietom chorym na raka organizując bezpłatne warsztaty z pielęgnacji i makijażu.
Kompleksowa oferta targów została dostosowana zarówno do potrzeb doświadczonych fachowców, właścicieli, menadżerów i pracowników gabinetów kosmetycznych, salonów medycyny estetycznej i salonów fryzjerskich, jak i osób planujących rozpoczęcie aktywności zawodowej w branży kosmetycznej lub fryzjerskiej, w tym inwestorów, studentów i uczniów szkół kierunkowych. Zapraszamy również przedstawicieli drogerii i aptek.
Uczniowie szkół ponadpodstawowych, policealnych, pomaturalnych, studenci szkół wyższych oraz uniwersytetów, uczący się i studiujących na kierunkach związanych z kosmetyką i kosmetologią, farmacją, chemią kosmetyczną, fizjoterapią, medycyną, pielęgnacją i ochroną zdrowia lub fryzjerstwem po okazaniu ważnej legitymacji szkolnej lub studenckiej (dla uczniów do 26 roku życia) mogą nabyć bilet ulgowy.
W przypadku chęci zakupu biletów grupowych dla szkół prosimy o kontakt pod nr. telefony +22 858 79 55 lub drogę e-mailową [email protected]
Wstęp dla dzieci do 14 roku życia jest bezpłatny.
Podczas obu dni targów BEAUTY FORUM na uczestników będzie czekała ogromna dawka wiedzy od najlepszych profesjonalistów w branży. Wykłady odbędą się w ramach kongresu na I piętrze centrum targowego oraz na Scenie Make-up & Style. Uczestnicy po wykładzie będą mogli zamówić certyfikat w cenie 19,70 zł.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach.
Więcej informacji wkrótce.
Piętro 1 | Sala C3
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak prawidłowo dobrać technologię do zabiegu zamykania naczyń,
– jak w praktyce odróżnić melasmę od powierzchownej zmiany pigmentacyjnej,
– jak ustrzec się powszechnych błędów zabiegowych w terapii przebarwień i zmian naczyniowych,
– jakie są różnice pomiędzy szeroko i wąsko-pasmowym światłem i jakie dają możliwości zabiegowe.
Partnerem merytorycznym wykładu jest ITP. S.A.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C3
Podczas wykładu dowiesz się:
– o definicji blizn i rozstępów oraz przyczynach powstawania blizn i rozstępów,
– o przeglądzie różnych technik aparaturowych wykorzystywanych w leczeniu blizn i rozstępów,
– o procedurach przygotowania pacjenta do zabiegu, opisie samego procesu zabiegowego i zaleceń pozabiegowych. Wymiana doświadczeń dot. efektów zabiegów między specjalistami.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C3
Podczas wykładu dowiesz się:
– jakie ograniczenia wprowadzają nowe przepisy na zastosowanie retinolu i jego pochodnych,
– jakie są możliwości stosowania retinolu w celu poprawy jego biodostępności,
– czy niższe stężenia retinolu w pielęgnacji przynoszą efekty.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C3
Podczas wykładu dowiesz się:
– jakie są czynniki stymulujące powstawanie przebarwień,
– jakie jednostki chorobowe i dermatozy sprzyjają zmianom pigmentacyjnym,
– jakie leki i inne substancje mogą nasilić produkcję melaniny,
Partnerem merytorycznym wykładu jest Nanili Professional.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C1
Podczas wykładu dowiesz się:
– jakie są objawy stanu zapalnego,
– jakie są przyczyny infekcji,
– jak powinny wyglądać kompletne protokoły podologiczne.
Partnerem merytorycznym wykładu jest AArkada.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C1
Podczas wykładu dowiesz się:
– jakie są wskazania do wykonania Metody Arkady,
– jakie są najczęściej zadawane pytania o zabiegi wykonywane z użyciem Kostki Arkady,
– jakie są efekty terapii.
Partnerem merytorycznym wykładu jest AArkada.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C1
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak prawidłowo komunikować się z pacjentem,
– jakie są schematy terapii podologicznej,
– jakie są przykłady zakończonych terapii podologicznych.
Partnerem merytorycznym wykładu jest AArkada.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C1
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak skutecznie sprzedawać,
– jak efektywnie komunikować się z klientem-pacjentem,
– jak zwiększyć obroty w gabinecie.
Partnerem merytorycznym wykładu jest AArkada.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C1
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak pracuje zespół wielodyscyplinarny: podolog, lekarz, ortopodolog,
– jaka jest rola poszczególnych specjalistów w zabiegach elektroplastyki,
– jakie są historie pacjentów po wykonanej elektroplastyce
Partnerem merytorycznym wykładu jest AArkada.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Hala 3 | Scena Make-up & Style
Podczas wykładu dowiesz się:
– jakie wartości przynosi edukacja klientek: Zwiększenie zaufania i świadomości na temat pielęgnacji, budowanie lojalności oraz korzyści dla salonu i stylistek,
– jakie strategie sprzedażowe zastosować: Techniki sprzedaży bezpośredniej i budowanie relacji z klientkami poprzez personalizację usług i proaktywne doradztwo,
– jak zarządzać zyskami: Skuteczne inwestycje w marketing, takie jak reklama w mediach społecznościowych i kampanie promocyjne, oraz szkolenie pracowników w zakresie podnoszenia kwalifikacji.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Mollon Pro.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Hala 3 | Scena Make-up & Style
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak pracować z frezarką by uzyskać idealny manicure i dobrą przyczepność? Bez zadziorów i podpowietrzeń,
– jak dobrać produkt do płytki paznokcia by materiał wytrzymał spokojnie 4-5 tygodni,
– na co zwracać uwagę podkładając szablony i aplikując żele, by unikać zalewania skórek, nierówności masy i dużych odstępów od fałdu proksymalnego.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Akademia Paulina Pastuszak.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Hala 3 | Scena Make-up & Style
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak świetnie i szybko dociąć szablon,
– co wpływa na szybkość usługi,
– jak zminimalizować piłowanie według aplikacji autorskiej metody.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Lawa Nails.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C2
Podczas wykładu dowiesz się:
– co to jest odpowiedzialność karna i czym różni się od odpowiedzialności cywilnej,
– w jakich sytuacjach kosmetolog może ponieść odpowiedzialność karną,
– czy przełożony ponosi odpowiedzialność za błąd pracownika? Kto ponosi konsekwencje prawne w razie wystąpienia uszczerbku na zdrowiu.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Pięknie o Prawie.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C2
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak skutecznie wykorzystać media społecznościowe do pozyskiwania nowych klientów: omówimy strategie, narzędzia i najlepsze praktyki, które pomogą Ci wyróżnić się w mediach społecznościowych oraz przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów,
– jak tworzyć atrakcyjne oferty i kampanie promocyjne: dowiesz się, jak opracować oferty specjalne, zniżki i kampanie promocyjne, które zmotywują nowych klientów do skorzystania z usług Twojego salonu beauty,
– jak budować trwałe relacje z klientami i zachęcać do powrotu: nauczysz się, jak poprzez profesjonalną obsługę i regularny kontakt z klientami, zwiększyć ich zadowolenie i skłonić do ponownych wizyt.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala B
Podczas wykładu dowiesz się:
– co oznacza patofizjologia reakcje stresowej,
– dlaczego, i jak skóra reaguje na nasze emocje,
– jak Kosmetolog powinien podchodzić do terapii dermatoz stresozależnych.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala B
Podczas wykładu dowiesz się:
– czy słuszne jest tytułowanie urządzenia IPL laserem,
– jakie możliwości terapeutyczne kryje w sobie IPL,
– w jaki sposób wykorzystać potencjał IPL aby zabiegi były skuteczne.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala B
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak wyglądają innowacyjne terapie świeżych blizn i ran,
– dlaczego współpraca fizjoterapeuty uroginekologicznego i kosmetologa w holistycznych terapiach kobiet jest niezastąpiona,
– dlaczego praca z ciałem kobiety już w pierwszych dobach po porodzie jest istotna.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C3
Podczas wykładu dowiesz się:
– co to są egzosomy i jak powstają,
– jakie znaczenie mają egzosomy w medycynie i kosmetologii,
– w jaki sposób egzosomy wykorzystuje się w preparatach kosmetycznych.
Partnerem merytorycznym wykładu jest CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C3
Podczas wykładu dowiesz się:
– czym są polinukleotydy (PN) i polideokryrybonukleotydy (PDRN),
– jakie mają właściwości i jakimi cechami różnią się PN i PDRN,
– jak je stosować w praktyce.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C3
Podczas wykładu dowiesz się:
– o komórkowych i molekularnych podstawach starzenia się skóry,
– jak zastosować trend longevity i slow aging w praktyce kosmetologicznej i trychologicznej,
– o koncepcji kosmetologii i trychologii gerontologicznej w ujęciu praktycznym.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C3
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak ważną role odgrywa kwas hialuronowy w zabiegach anti-aging,
– czy istnieje różnica pomiędzy kwasem hialuronowym występującym naturalnie w skórze ludzkiej, a kwasem który występuje w preparatach kosmetycznych oraz wyrobach medycznych,
– jakie zastosowanie ma kwas hialuronowy w kosmetologii oraz w medycynie estetycznej.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C2
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak przeprowadzić szczegółowy wywiad z klientem w celu zrozumienia jego oczekiwań i ograniczeń.
– jakie znaczenie ma ocena medyczna przed przystąpieniem do zabiegu,
– jak dobrać odpowiednią technikę w zależności od nietypowych cech ust. Przeprowadzanie zabiegu: studium przypadku,
– jak radzić sobie z wyzwaniami podczas zabiegu.
Partnerem merytorycznym wykładu jest KWADRON PMU.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C2
Podczas panelu dyskusyjnego dowiesz się:
– czy warto ulegać modzie w wykonywaniu makijażu permanentnego,
– o aktualnych trendach i popularnych technikach,
– jakie są konsekwencje ślepego podążania za trendami PMU.
Partnerem merytorycznym panelu dyskusyjnego jest LE CONTOUR.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C1
Podczas wykładu dowiesz się:
– w jaki sposób podejść do małego pacjenta i jak zachęcić go do współpracy,
– jakie są najczęściej spotykane dolegliwości na stopach najmłodszych,
– jakie wskazówki dotyczące domowej pielęgnacji przekazać rodzicom i dziecku.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Centrum Podologii Cyrulik
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C1
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak zrozumieć schorzenia stóp: omówione zostaną schorzenia stóp oraz czynniki wpływające na ich powstawanie. Oferuj swoim klientom kompleksowe spojrzenie na problemy, z jakimi się borykają,
– jak dobrać zaopatrzenie ortopedyczne: dowiedz się kiedy i w jakim celu używa się danego wyprofilowania i odciążenia, oraz to w jaki sposób to wpłynie na terapię klienta,
– jak korzystać z nowoczesnych narzędzi diagnostycznych: przekonaj się jak nowoczesne narzędzia diagnostyczne mogą rozwinąć twój gabinet i opiekę nad stopami klientów.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Mazbit.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C1
Podczas wykładu dowiesz się:
– dlaczego grzybica, łuszczyca i onychodystrofia wymaga szczególnego traktowania,
– jakimi metodami można opracowywać powyższe patologie aparatu paznokciowego,
– jak zadbać o bezpieczeństwo pacjenta i podologa podczas opracowywania tych zmian.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Hermespodia.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C1
Podczas panelu dyskusyjnego dowiesz się:
– dlaczego terapie nie przynoszą rezultatu,
– czy warto często zmieniać swój plan terapii,
– dlaczego pacjenci rezygnują z terapii.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Podoland.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C1
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak prawidłowo skonstruować procedurę zabiegu podologicznego,
– jak usprawnić przebieg wizyty,
– jakie są innowacyjne rozwiązania dla pacjentów w gabinecie podologicznym.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Podoland.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala B
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak prowadzić media społecznościowe, by zwiększały obroty salonu,
– jakie programy z wykorzystaniem AI skrócą Twój czas pracy w sieci,
– jak ustrzec się przed popularnymi błędami, które wyszczuplają Twój portfel.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Jolash.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala B
Podczas wykładu dowiesz się:
– czym jest PPD i jakie niesie ze sobą konsekwencje,
– farby bez PPD – ratunek dla alergików,
– jak pracować z barwnikami i promować produkty u siebie w salonie.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Pimp My Lashes
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Hala 3 | Scena Make-up & Style
Podczas panelu dyskusyjnego dowiesz się:
– jakie potrzeby kryją się za oczekiwaniami klientek,
– czy oczekiwania można potraktować jak wskazówki do dalszego rozwoju,
– jak zbudować długotrwałe relacje oparte na lojalności.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Hala 3 | Scena Make-up & Style
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak uzyskać świetlistą i promienną skórę przy jednoczesnym zachowaniu trwałości makijażu,
– jak operować światłocieniem aby stworzyć na twarzy efekt 3D,
– jak modelować powiekę aby uzyskać efekt liftingu.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Dessi Cosmetics.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Hala 3 | Scena Make-up & Style
Podczas wykładu dowiesz się:
– dlaczego precyzja w makijażu jest ważna,
– jakie techniki umożliwią precyzyjną pracę na klientce,
– jakie narzędzia i pędzle są konieczne,
– jak wynieść makijaż na wyższy poziom.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Hala 3 | Scena Make-up & Style
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak wykreować mocny efekt glow na twarzy oraz dekolcie,
– jakie są możliwości zastosowania serii Digital Complexion,
– na co zwrócić uwagę przy wyborze pędzli.
Partnerem merytorycznym wykładu jest KRYOLAN CITY WARSZAWA.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Hala 3 | Scena Make-up & Style
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak wykonać lekki makijaż użytkowy,
– jak zrobić zdjęcie makijażu – podstawowe zasady fotografii,
– jak ustawić światło i na co zwrócić szczególną uwagę.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C2
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak różne pokolenia wpływają na rynek pracy w branży beauty,
– jakie oczekiwania mają pracownicy w zależności od grupy wiekowej i jak efektywnie rekrutować,
– jak zarządzać zespołami złożonymi z pracowników w różnym wieku.
Partnerem merytorycznym wykładu jest O-Medic.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C2
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak zamieniać zwykłych klientów w lojalnych fanów Twojego salonu poprzez sprawdzone techniki obsługi,
– jak tworzyć niezapomniane doświadczenia, które zachwycają i przyciągają klientów,
– jak budować trwałe i wartościowe relacje z klientami dzięki praktycznym wskazówkom i narzędziom.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Piętro 1 | Sala C2
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak identyfikować i przewidywać miejsca, gdzie kryzys najprawdopodobniej uderzy,
– jak skutecznie komunikować problem i angażować zespół oraz klientów w jego rozwiązanie,
– jak przekształcać kryzysy w katalizatory sukcesu i rozwoju.
Partnerem merytorycznym wykładu jest BEAUTY RAZEM.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Podczas targów BEAUTY FORUM & HAIR odbędą się dwa płatne szkolenia Look & Learn z Adamem Szulcem oraz jego ekipą z Jama & Friends.
Kup bilet! Cena jednego szkolenia - 190 zł. Każdy uczestnik otrzyma dodatkowo dwudniowy bilet wstępu na targi oraz certyfikat udziału.
Podczas szkolenia Adam Szulc Barber i Jego ekipa Jama & Friends opowie i pokaże dlaczego kwadrat jest najlepszym i najważniejszym strzyżeniem na męskiej głowie. Uczestnicy zobaczą i usłyszą jak strzyżenia na bazie flattopa dają się łatwo przełożyć na codzienną pracę.
Na dwóch stanowiskach ekipa pokaże 4 fryzury oparte na swoim sposobie strzyżenia – szybkie, precyzyjne i łatwe do ułożenia przez klienta w domu. Oprócz tego ekipa omówi produkty oraz w niezwykle barwny sposób opowie o zawodzie, jego etyce, wartościach, historii i współczesności.
Wystąpią: Adam Szulc, Nikodem Szulc, Joanna Kaczmarek, Tamara Krupa, Tymoteusz Woźniak.
Każdy uczestnik otrzyma bezpłatny dwudniowy bilet wstępu na targi (bilet dodaje się automatycznie do koszyka podczas zakupu szkolenia Look&Learn) oraz certyfikat udziału!
Cena szkolenia to 190 zł.
Podczas szkolenia Adam Szulc Barber i Jego ekipa Jama & Friends opowie i pokaże jak golić twarz, jak strzyc i pielęgnować brodę. Uczestnicy zobaczą i usłyszą jak ważna jest postawa przy pracy, jakich używać produktów, jakie wykonywać ruchy i co jest ważnego przy pracy z twarzą klienta.
Na dwóch stanowiskach zobaczą Państwo dwa golenia na mokro oraz dwa strzyżenia brody. Wszystko od A do Zet z narzędziami i kosmetykami. Ekipa omówi każdy szczegół po kolei oraz w niezwykle barwny sposób opowie o zawodzie, jego etyce, wartościach, historii i współczesności.
Wystąpią: Adam Szulc, Nikodem Szulc, Joanna Kaczmarek, Tamara Krupa, Tymoteusz Woźniak.
Każdy uczestnik otrzyma bezpłatny dwudniowy bilet wstępu na targi (bilet dodaje się automatycznie do koszyka podczas zakupu szkolenia Look&Learn) oraz certyfikat udziału!
Cena szkolenia to 190 zł.
Podczas targów BEAUTY FORUM będą mogli Państwo poznać trendy, nowości, sięgnąć po najnowsze informacje z branży beauty, porozmawiać z ekspertami a także poczuć emocje podczas finałów mistrzostw i konkursów kosmetycznych.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w pokazach, konsultacjach i dyskusjach.
Więcej informacji wkrótce.
NOWOŚĆ na targach BEAUTY FORUM & HAIR. Tego jeszcze nie było! Weź udział w wyjątkowej dyskusji przy okrągłym stole. To niepowtarzalna okazja do spotkania się z liderami, ekspertami i innowatorami oraz koleżankami/kolegami z branży, aby wymienić się pomysłami, wiedzą i doświadczeniem w kameralnej i inspirującej atmosferze.
Dlaczego warto wziąć udział?
Interaktywne dyskusje: Uczestnicy mają możliwość bezpośredniego zadawania pytań i wchodzenia w interakcje z ekspertami i uczestnikami spotkania. To idealna szansa, aby dowiedzieć się więcej na interesujące tematy i uzyskać konkretne odpowiedzi na swoje pytania. Networking: Spotkanie w mniejszym gronie sprzyja nawiązywaniu wartościowych kontaktów zawodowych. Wiedza z pierwszej ręki: Prelegenci to eksperci w swoich dziedzinach, którzy dzielą się najnowszymi trendami, praktykami i case studies. Kreatywne podejście do problemów: Format dyskusji przy okrągłym stole sprzyja kreatywnemu myśleniu i generowaniu innowacyjnych pomysłów. Uczestnicy mogą wspólnie pracować nad rozwiązaniami aktualnych wyzwań i problemów. Przyjazna atmosfera: Kameralna atmosfera sprzyja otwartości i swobodnej wymianie myśli. Każdy głos jest ważny, co sprawia, że dyskusje są bardziej dynamiczne i wartościowe.
ROUND TABLE DISCUSSION znajdziesz holu głównym.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10. O udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.
Rekrutacja to szalenie ważny temat, który na stałe związany jest z prowadzeniem firmy. Prawidłowo i skutecznie przeprowadzone etapy procesu rekrutacyjnego mogą znacząco wpłynąć na rozwój firmy i wzrost jej znaczenia w branży. Jak odnaleźć się w „wojnie o talenty”? Dołącz do spotkania, podczas którego porozmawiamy o kluczowych aspektach skutecznej rekrutacji: opisie stanowiska, strategii, oraz o rozmowach kwalifikacyjnych i onboardingu. Będzie to idealna okazja do wymiany doświadczeń oraz zdobycia nowej wiedzy, co przełoży się na długoterminowy sukces Twojej firmy.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10 – o udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.
Podczas dyskusji poruszmy kwestię zabezpieczenia biznesu branży beauty. Uczestnicy będą mogli podzielić się swoimi opiniami i doświadczeniami. Będzie to okazja do zdobycia praktycznej wiedzy. Sandra Ostrowska poruszy temat dokumentacji w prawnej w salonie, wyjaśni, czy regulamin ma moc prawną oraz jakie zapisy są absolutnie niedozwolone w dokumentacji salonowej. Podczas spotkania słuchacze będą się także mogli dowiedzieć jakie dodatkowo rozwiązania prawne wprowadzić w swoim biznesie, tak aby uchronić swój biznes przed negatywnymi konsekwencjami.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10 – o udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.
Starzenie się to proces nieodwracalny, ale możliwy do spowolnienia. Spotkajmy się przy stole i porozmawiajmy o możliwych działaniach w procesie antyaging. Wymagania dzisiejszego świata beauty z jednej strony dążą do jak najszybszej poprawy wyglądu, a z drugiej nalegamy na pielęgnację w zgodzie z naturą. Czym jest Slow Aging i czy warto zatem mówić o tej filozofii? Jakie mamy możliwości działania w nurcie slow i czy efekty są zadowalające ? Spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, czy kobiety chcą pielęgnacji w nurcie Slow Aging.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10 – o udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.
Dołącz do spotkania ROUND TABLE DISCUSSION! W kameralnym gronie porozmawiamy jak ugryźć social media dla branży beauty i… szybko się nie poddać! Gdzie tkwi sukces? Czy w ogóle musisz się martwić strategią? Czym jest nowoczesny PR dla marki osobistej? Tematów reklamowych i social media nie będzie końca! Podziel się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami z innymi uczestnikami! Dołącz i dowiedz się, jak nie popełniać podstawowych błędów i nie dyskusja zawładnie okrągłym stołem!
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10 – o udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.
Przychodzi kiedyś taki moment, w którym trafiasz na swoją pierwszą roszczeniową lub niezadowoloną klientkę! Szok, zgroza i nerwy! Klientka domaga się bowiem zwrotu pieniędzy za zabieg, rekompensaty, oficjalnych przeprosin w internecie… istny koszmar! Odpowiedz sobie zatem szczerze na pytanie: czy wiesz co zrobić w takiej sytuacji? Czy wiesz jak powinna wyglądać „ścieżka prawna” rozpatrywania reklamacji? Czy wiesz kiedy możesz z czystym sumieniem odrzucić reklamację? Czy wiesz czym różnią się wady istotne od nieistotnych? Czy wiesz ile masz czasu na rozpatrywanie reklamacji? Jeżeli choć raz odpowiedziałaś NIE: bądź z nami w trakcie Round Table Discussion i bez stresu rozmawiaj z niezadowolonymi klientkami! Choć życzę ich Tobie jak najmniej…!
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10 – o udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.
Strefa pokazów to przestrzeń, w której Wystawcy zaprezentują najświeższe trendy, produkty i rozwiązania technologiczne wykorzystywane w nowoczesnych zabiegach na twarz i ciało.
Scena będzie również miejscem rozstrzygnięcia emocjonujących mistrzostw i konkursów oraz wręczenia nagród.
Strefę pokazów znajdziesz w holu głównym pomiędzy halami 1 i 3.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w pokazach, liczba miejsc ograniczona.
VICTOR RF® radiofrekwencja mikroigłowa to sytem frakcyjnej fali radiowej o niezwykle skutecznych parametrach. To najbardziej zaawansowany, certyfikowany system, który zapewnia bezpieczeństwo i wysoką jakość zabiegową. VICTOR RF® to innowacyjne technologicznie urządzenie oparte na synergicznym połączeniu precyzyjnie kontrolowanych bi-polarnych fal radiowych RF oraz minimalnie inwazyjnym systemie mikroigieł, czyli systemie mikronakłuwania. VICTOR RF® to innowacyjna metoda rewitalizacji skóry.
Nowa linia zabiegowa z unikalną technologią komórek macierzystych i stymulacji egzosomów, remodelującymi peptydami i biomolekularnym kompleksem liftingującym. Zabieg aktywizuje fibroblasty do produkcji kolagenu, poprawia elastyczność i gęstość skóry. Dzięki zwiększonej produkcji adipocytów wypełnia kontur twarzy V w tzw. trójkącie młodości, który z wiekiem ulega odwróceniu zaburzając młody kształt twarzy. Stymuluje objętość podskórnej tkanki tłuszczowej twarzy, redukuje zmarszczki i głębokie bruzdy.
Zapraszamy na wyjątkową prezentację, gdzie odkryjesz innowacyjne terapie skóry, które zdobywają uznanie w kosmetologii. SQT Biomicroneedling to nieinwazyjna metoda, oferująca efekty porównywalne z inwazyjnymi zabiegami. Omówimy wyniki badań naukowych potwierdzających skuteczność biomikronakłuwania oraz zaprezentujemy unikalne zestawy zabiegowe i produkty pielęgnacyjne SQT, które zapewniają długotrwałe efekty i maksymalizują korzyści dla skóry.
W trakcie prezentacji omówimy m.in.: zakres działania laserów diodowych (1, 3 i 4-wiązkowych), procedury zabiegowe, a także wskazania i przeciwwskazania do depilacji (m.in. zdrowotne). Odpowiemy również na pytania czym wyróżnia się laser 4-wiązkowy i jak odróżnić standardową reakcję skórną od powikłań pozabiegowych. Dodatkowo poruszymy kwestie fototypu skóry, koloru owłosienia oraz wskazówek pozabiegowych dla klienta.
„Konferencja Prasowa Beauty Razem: Przyszłość-VAT-Partnerstwo
W trakcie cyklicznego wydarzenia Fundacji Beauty Razem, poznamy kluczowe informacje dla naszej branży:
– Minister Agnieszka Majewska, Rzeczniczka MŚP – uroczyste odczytanie listu od Rzeczniczki MŚP do branży beauty przez mecenas Jagodę Rusińska-Dermaut z zarządu Fundacji Beauty Razem
– Minister Adam Abramowicz, były Rzecznik MŚP – podsumowanie 6-letniej kadencji współpracy z Fundacją Beauty Razem i plany na przyszłość
– Karolina Gardocka – Wystąpienie słynnej „”Karoliny z Łomży””, która wraz z Iloną Wdowiak z Pabianic przekonała premiera do VAT 8%
– Michał Łenczyński – Prezes Fundacji i autor projektu przedstawi Raport VAT 8% Beauty Razem z okazji 100.000.000 złotych dla branży, z danymi z Ministerstwa Finansów
– Premiera Beauty Radio od Beauty Razem – ostateczny koniec problematyki praw autorskich w salonach
– Uroczyste wręczenie Tytułów Honorowych Beauty Partner 2024 Fundacji Beauty Razem firmom, partnerom i sponsorom organizacji, w sposób szczególny zasłużonym we wspieraniu branży beauty”
Gala Finałowa Międzynarodowych Mistrzostw Stylizacji Paznokci 10. NAILPRO POLAND to wyjątkowa okazja, by uczcić sukcesy artystyczne w konkurencjach zaocznych Tips Box & Off-Line oraz TOP MASTER ARTISTIC. Zapraszamy do wspólnego świętowania talentu i kreatywności uczestników, którzy przez miesiące doskonalili swoje umiejętności, by zdobyć ten prestiżowy tytuł. Dołącz do nas i podziwiaj wyjątkowe dzieła sztuki paznokciowej, tworzone przez najlepszych artystów w branży!
Zastanawiasz się, jak zwiększyć zyskowność swojego salonu? Jak wybrać odpowiednie ubezpieczenie? Chcesz, aby Twoi pracownicy byli najlepszymi ambasadorami Twojej firmy? Masz wątpliwości w zakresie marketingu i PR? Potrzebujesz wiedzy na temat aspektów prawnych w biznesie Beauty? Chcesz mieć pewność, jak kontrolować higienę i bezpieczeństwo? Interesuje Cię, jak rozwój osobisty może przyspieszyć rozwój Twojej firmy? Skorzystaj z BEZPŁATNYCH konsultacji prowadzonych przez naszych ekspertów.
Strefę konsultacji znajdziesz holu głównym przy stoisku BEAUTY FORUM.
Odwiedź strefę konsultacji i skonsultuj swoje działania marketingowe oraz PR. Konsultacje są skierowane do:
Odwiedź strefę konsultacji i dowiedz się, jak tworzyć zaangażowane i zmotywowane do pracy zespoły, czyli m.in.:
Odwiedź strefę konsultacji i dowiedz się m.in.:
Odwiedź strefę konsultacji i skonsultuj każdy aspekt dotyczący zwiększenia zyskowności, czyli m.in.:
Odwiedź strefę konsultacji i dowiedz się m.in.:
Gosia Kruś
Monika Szlósarczyk
Oprócz pokazów na stoisku, czekają na Państwa również edukatorzy, którzy z przyjemnością podzielą się swoją wiedzą. Gwarantujemy miłą obsługę oraz niezapomniane doświadczenia. Oczywiście, nie może zabraknąć mega rabatów, które 4Fryz przygotował specjalnie dla swoich gości. Serdecznie zapraszamy na stoisko – czekają na Państwa wyjątkowe atrakcje i korzystne oferty!
Podczas wykładu dowiesz się:
– jakie są sposoby gwarantujące zwiększenie przyczepności i jak to jest z tym pH,
– jak działa produkt na etapie przygotowania chemicznego i czy używać primera, czy już nie,
– w jaki sposób przygotować stylizacje na paznokciach problematycznych.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Molly Lac.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Podczas wykładu dowiesz się:
– jakie wartości przynosi edukacja klientek: Zwiększenie zaufania i świadomości na temat pielęgnacji, budowanie lojalności oraz korzyści dla salonu i stylistek,
– jakie strategie sprzedażowe zastosować: Techniki sprzedaży bezpośredniej i budowanie relacji z klientkami poprzez personalizację usług i proaktywne doradztwo,
– jak zarządzać zyskami: Skuteczne inwestycje w marketing, takie jak reklama w mediach społecznościowych i kampanie promocyjne, oraz szkolenie pracowników w zakresie podnoszenia kwalifikacji.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Mollon Pro.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak pracować z frezarką by uzyskać idealny manicure i dobrą przyczepność? Bez zadziorów i podpowietrzeń,
– jak dobrać produkt do płytki paznokcia by materiał wytrzymał spokojnie 4-5 tygodni,
– na co zwracać uwagę podkładając szablony i aplikując żele, by unikać zalewania skórek, nierówności masy i dużych odstępów od fałdu proksymalnego.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Akademia Paulina Pastuszak.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Hala 3 | Scena Make-up & Style
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak świetnie i szybko dociąć szablon,
– co wpływa na szybkość usługi,
– jak zminimalizować piłowanie według aplikacji autorskiej metody.
Partnerem merytorycznym wykładu jest Lawa Nails.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
NOWOŚĆ na targach BEAUTY FORUM & HAIR. Tego jeszcze nie było! Weź udział w wyjątkowej dyskusji przy okrągłym stole. To niepowtarzalna okazja do spotkania się z liderami, ekspertami i innowatorami oraz koleżankami/kolegami z branży, aby wymienić się pomysłami, wiedzą i doświadczeniem w kameralnej i inspirującej atmosferze.
Dlaczego warto wziąć udział?
Interaktywne dyskusje: Uczestnicy mają możliwość bezpośredniego zadawania pytań i wchodzenia w interakcje z ekspertami i uczestnikami spotkania. To idealna szansa, aby dowiedzieć się więcej na interesujące tematy i uzyskać konkretne odpowiedzi na swoje pytania. Networking: Spotkanie w mniejszym gronie sprzyja nawiązywaniu wartościowych kontaktów zawodowych. Wiedza z pierwszej ręki: Prelegenci to eksperci w swoich dziedzinach, którzy dzielą się najnowszymi trendami, praktykami i case studies. Kreatywne podejście do problemów: Format dyskusji przy okrągłym stole sprzyja kreatywnemu myśleniu i generowaniu innowacyjnych pomysłów. Uczestnicy mogą wspólnie pracować nad rozwiązaniami aktualnych wyzwań i problemów. Przyjazna atmosfera: Kameralna atmosfera sprzyja otwartości i swobodnej wymianie myśli. Każdy głos jest ważny, co sprawia, że dyskusje są bardziej dynamiczne i wartościowe.
ROUND TABLE DISCUSSION znajdziesz holu głównym.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10. O udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.
Podczas spotkania poruszymy temat konieczności posiadania polisy OC w salonie kosmetycznym. Spotkanie ma charakter otwartej dyskusji, w ramach której uczestnicy podziela się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami. Odpowiemy na najczęściej pojawiające się pytania, czyli jak wybrać polisę OC do salonu kosmetycznego, czym się kierować i jak postępować w razie wystąpienia szkody podczas zabiegu. Dodatkowo poruszymy praktyczne tematy, czyli omówimy całą ścieżkę od wybrania odpowiedniej polisy, poprzez jej zawarcie, a także zgłoszenie wystąpienia szkody. Podczas dyskusji dokonamy także analizy najczęstszych wykluczeń występujących w polisach OC.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10 – o udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.
To właścicielka ma najwięcej klientów i największe obroty, ale nie przekłada się to zaangażowanie pracowników mimo tego, że oni widzą jakie są możliwości w danym instytucie urody.
Dlatego podczas spotkania porozmawiamy o tym:
– Kiedy motywować, wspierać, a kiedy pożegnać „opornego” pracownika?
– Czy opłaca się mieć w zespole lojalnego, miłego pracownika, który ma małe obroty?
– Jak reagować na wymówki pracowników typu: „ja robię wszystko dobrze”?
– Jak rozmawiać z pracownikiem, który chce podwyżkę ze względu na czas pracy a nie chce się bardziej angażować?
– Jak ułożyć motywującą ścieżkę rozwoju pracownika?
– Jak znaleźć środek miedzy: „firmą z dobrą atmosferą” a „twardymi wymaganiami”?
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10 – o udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.
Spotkajmy się przy stole, gdzie w małym gronie porozmawiamy, jak przygotować się oraz jak prawidłowo przebiega kontrola sanepidu. Poznaj swoje prawa i obowiązki. Będzie to wyjątkowa okazja do wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami. Spotkanie skierowane zarówno do osób przed kontrolą, które obawiają się wizyty sanepidu oraz do osób po kontroli, które chcą podzielić się i skonsultować jej przebieg. Dołącz i dowiedz się, jak zabezpieczyć swój biznes przed mandatami z sanepidu oraz zminimalizuj stres podczas inspekcji.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10 – o udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.
Zastanawiasz się:
Te interaktywne spotkanie będzie doskonałą okazją, aby zgłębić te tematy w praktyczny sposób, bazując na realnych przykładach i case studies. Wasze pytania, wątpliwości i doświadczenia będą kluczowe dla owocnych dyskusji.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10 – o udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.
Podczas Round Table Discussion z Joanną Sirugą z JoLash, skoncentrujemy się na wdrażaniu strategii marketingowych w branży stylizacji rzęs i brwi, analizując teorię kontra praktykę. Dowiesz się, jak efektywnie prowadzić media społecznościowe, by zwiększać obroty swojego salonu, oraz jakie programy AI mogą skrócić czas pracy online, umożliwiając bardziej efektywne zarządzanie biznesem. Omówimy także, jak unikać popularnych błędów finansowych. To idealna okazja do wymiany doświadczeń, nawiązania kontaktów i zdobycia praktycznych wskazówek na rozwój Twojego salonu.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w round table discussion. Liczba miejsc ograniczona do 10 – o udziale decyduje kolejność zajmowania miejsc.
Strefa pokazów to przestrzeń, w której Wystawcy zaprezentują najświeższe trendy, produkty i rozwiązania technologiczne wykorzystywane w nowoczesnych zabiegach na twarz i ciało.
Scena będzie również miejscem rozstrzygnięcia emocjonujących mistrzostw i konkursów oraz wręczenia nagród.
Strefę pokazów znajdziesz w holu głównym pomiędzy halami 1 i 3.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w pokazach, liczba miejsc ograniczona.
„BeautyCheck – JEDEN system, WIELE możliwości.
Obsługa klienta, optymalizacja czasu, sprzedaż, bezpieczeństwo, optymalizacja przestrzeni, ekologia… a to niektóre z opcji systemu.
BeautyCheck ułatwia codzienną pracę, pozwalając skupić się na rozwoju salonu i budowaniu społeczności.
To jedna zmiana, która pomoże przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć ich zaangażowanie. Dzięki niej zyskasz przewagę, której potrzebujesz, by wyróżnić się na rynku.”
Inverness med to najbezpieczniejszy i najbardziej zaawansowany system przekłuwania uszu. Od 50 lat jest stosowany w placówkach medycznych i może się pochwalić liczbą 250 000 000 klientów. Strach przed igłą i głośnym pistoletem stał się inspiracją do opracowania manualnego, sterylnego i w pełni bezpiecznego systemu. Nasze kolczyki wykonane z tytanu, stali medycznej 316L uzupełnione kamieniami Swarovskiego są odpowiednie dla najbardziej wrażliwej skóry. System posiada certyfikaty medyczne.
Dermeluxx Pro – niezawodne urządzenie z technologią HydroDiamond, krioterapią oraz infuzją tlenową. Używaj oddzielnie lub w połączeniu, tworząc rewelacyjny protokół zabiegowy. Procedura jest dedykowana dla każdego rodzaju skóry, dzięki czemu nie zamykasz możliwości zabiegowych dla klientów z bardzo wymagającą cerą. Postaw na oczyszczenie, stymulację i odżywienie skóry z urządzeniem Zemits Dermeluxx Pro.
CrystalFraxx Pro – urządzenie Zemits Crystalfraxx Pro zapewnia skuteczne odmłodzenie i ujędrnienie skóry. Technologia RF frakcyjnego to doskonała alternatywa dla radiofrekwencji mikroigłowej, zwłaszcza dla klientów, którzy mają przeciwwskazania do zabiegów z przerwaniem ciągłości skóry. Trzy wymiennie kartidże, na których możemy pracować zarówno na twarzy, jak i na ciele pacjentów zapewnia dokładne opracowanie wybranego obszaru oraz zwiększenia usług zabiegowych w gabinecie.
Szukasz szerokiego dostępu do największych koreańskich i japońskich marek beauty? Dowiedz się o naszej firmie Orien Trade, wiodącego dystrybutora koreańskich i japońskich kosmetyków w Europie, od kilku lat również w Polsce. Posiadamy w portfolio ponad 50 marek, m.in. MISSHA, COSRX, Beauty Of Joseon, Banila Co, Tirtir. Nasze showroomy Glowstation są narzędziem do wspierania naszych partnerów B2B oraz promowania i edukowania społeczności o najnowszych trendach K-beauty i J-beauty. Poznajmy się!
S-HEART-S to najwyższa jakość, perfekcyjne w swoim wykonaniu trychologiczne szczotki, które dzięki precyzji wykonania włożonej w każdy detal, podczas jej użytkowania wpływają na poprawę kondycji włosów oraz skóry głowy. Znajdują zastosowanie przy codziennej pielęgnacji, idealnie oczyszczają skórę głowy oraz włosy, poprawiają wchłanialność składników aktywnych podczas ich aplikacji oraz idealnie rozczesują najbardziej splątane włosy. Kultowe modele Scalp Brush to lider w pielęgnacji skóry głowy i włosów.
Gala Finałowa Międzynarodowych Mistrzostw Stylizacji Paznokci 10. NAILPRO POLAND to święto talentu i profesjonalizmu! Konkurencje Stacjonarne, TOP MASTER TECHNICAL, TOP TEAM oraz TOP EDUCATOR ukazują najwyższy poziom zaawansowania technicznego i kreatywności. Dołącz do nas, by wspólnie uczcić wysiłek uczestników, którzy przez miesiące przygotowywali się do tego prestiżowego wydarzenia. Bądź częścią tego wyjątkowego dnia i świętuj sukcesy razem z najlepszymi w branży!
Zastanawiasz się, jak zwiększyć zyskowność swojego salonu? Jak wybrać odpowiednie ubezpieczenie? Chcesz, aby Twoi pracownicy byli najlepszymi ambasadorami Twojej firmy? Masz wątpliwości w zakresie marketingu i PR? Potrzebujesz wiedzy na temat aspektów prawnych w biznesie Beauty? Chcesz mieć pewność, jak kontrolować higienę i bezpieczeństwo? Interesuje Cię, jak rozwój osobisty może przyspieszyć rozwój Twojej firmy? Skorzystaj z BEZPŁATNYCH konsultacji prowadzonych przez naszych ekspertów.
Strefę konsultacji znajdziesz holu głównym przy stoisku BEAUTY FORUM.
Odwiedź strefę konsultacji i dowiedz się, jak mieć salon pod kontrolą higieniczno-sanitarną, czyli m.in.:
Odwiedź strefę konsultacji i dowiedz się m.in.:
Odwiedź strefę konsultacji i skonsultuj każdy aspekt związany z prowadzeniem księgowości Twojego salonu, dowiedz się m.in.:
Odwiedź strefę konsultacji i skonsultuj każdy aspekt związany z prowadzeniem księgowości Twojego salonu, dowiedz się m.in.:
Gosia Kruś
Monika Szlósarczyk
Firma HERMESpodia serdecznie zaprasza na pokaz ze specjalnym gościem – Teresą Agnieszką Klimczak – podolog, właścicielką gabinetów podologicznych i kosmetycznych, szkoleniowcem podologii i ortonyksji, instruktorem autorskich – holistycznych metod leczenia problemów stóp i paznokci.
11:00 pokaz praktyczny – temat – PZP PRZY UŻYCIU UNITU PODOLOGICZNEGO
11:00 – 14:00 gość Specjalny – Teresa Agnieszka Klimczak
Oprócz pokazów na stoisku, czekają na Państwa również edukatorzy, którzy z przyjemnością podzielą się swoją wiedzą. Gwarantujemy miłą obsługę oraz niezapomniane doświadczenia. Oczywiście, nie może zabraknąć mega rabatów, które 4Fryz przygotował specjalnie dla swoich gości. Serdecznie zapraszamy na stoisko – czekają na Państwa wyjątkowe atrakcje i korzystne oferty!
Podczas panelu dyskusyjnego dowiesz się:
– jakie potrzeby kryją się za oczekiwaniami klientek,
– czy oczekiwania można potraktować jak wskazówki do dalszego rozwoju,
– jak zbudować długotrwałe relacje oparte na lojalności.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Podczas wykładu dowiesz się:
– jak uzyskać świetlistą i promienną skórę przy jednoczesnym zachowaniu trwałości makijażu,
– jak operować światłocieniem aby stworzyć na twarzy efekt 3D,
– jak modelować powiekę aby uzyskać efekt liftingu.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Podczas wykładu dowiesz się:
– dlaczego precyzja w makijażu jest ważna,
– jakie techniki umożliwią precyzyjną pracę na klientce,
– jakie narzędzia i pędzle są konieczne,
– jak wynieść makijaż na wyższy poziom.
Bilet wstępu na targi daje możliwość bezpłatnego udziału w wykładach, liczba miejsc ograniczona.
Dla komfortu zwiedzania obszar wystawienniczy został podzielony na strefy tematyczne: kosmetyka klasyczna i aparaturowa, makijaż klasyczny i PMU, podologia, paznokcie i rzęsy, EKO & more, fryzjerstwo, barbering oraz szkoły, uczelnie, kursy.
Każdej organizowanej przez nas imprezie nieodłącznie towarzyszą emocjonujące mistrzostwa i konkursy! Podczas targów BEAUTY FORUM odbędą się m.in. Polskie Mistrzostwa Makijażu, Konkurs Młodych Talentów o Pochar BLUE i RED DIAMOND oraz mistrzostwa organizowane przez naszych partnerów.
Targi to doskonała okazja do nawiązywania kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń i prezentacji nowości branżowych. To miejsce, gdzie rozwijają się relacje i poznaje się trendy rynkowe. Zobacz, jak prezentowały się minione edycje naszych targów.
Targi BEAUTY FORUM odbędą się:
1 marca 2025 (sobota) | 10:00 – 18:00
2 marca 2025 (niedziela) | 10:00 – 17:00
Warszawskie Centrum EXPO XXI
ul. Prądzyńskiego 12/14
01-222 Warszawa
AUTOBUS
Aby dojechać do EXPO XXI należy wybrać linie: 105, 136, 154, 159, 167, 178, 184, 186, 523, 414 (przystanek PKP Kasprzaka) lub 136, 154, 167 178, 184, 186 (przystanek Prądzyńskiego) oraz linia 921.
METRO
Poruszając się metrem M1 należy wysiąść na przystanku Centrum, Świętokrzyska lub Politechnika, a następnie przesiąść się w autobus numer 105 (przystanek Centrum), 178 (Przystanek Świętokrzyska), 167. (Przystanek Politechnika) i wysiąść na przystanku PKP Kasprzaka (lub Prądzyńskiego w przypadku linii 178 i 167).
Wybierając linię M2 możemy wysiąść na przystanku Rondo Daszyńskiego i dojechać autobusami linii: 105, 255, 109, 178.
TRAMWAJ
Korzystając z tramwaju należy wysiąść na Rondo Daszyńskiego, na którym zatrzymują się tramwaje linii: 1, 9, 11, 14, 22, 24, 25, 36. Następnie przesiąść się w autobus linii: 105, 178, 255 i dojechać do przystanku PKP Wola (Kasprzaka). Z tego miejsca można dojść na piechotę ulicą Bema. Kolejną opcją jest dojazd tramwajem 10, 11, 13, 26, 27 do przystanku Sokołowska, a następnie dojście na piechotę ulicą Bema.
POCIĄG
Pasażerowie kolei powinni wysiąść na dworcu Warszawa Zachodnia.
Organizator
Monika Aniszczyk
Obsługa Odwiedzających
Tel: +48 (22) 858 79 55, + 48 603 655 332
Email: [email protected]
Piotr Kołodziejczyk
Dział prenumeraty
Tel. +48 (22) 858 79 55, +48 603 776 195
E-mail: [email protected]
Małgorzata Szulc
Dyrektor zarządzający
Tel: +48 (22) 858 79 55
Email: [email protected]
Szymon Żydowicz
Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży
Obsługa Wystawców
Tel: +48 (22) 858 79 55, +48 669 777 193
Email: [email protected]
Justyna Grzymała
Senior Project Manager
Obsługa Wystawców
Tel: +48 (22) 858 79 55, +48 697 777 191
Email: [email protected]
Magdalena Nowaczewska
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Obsługa Wystawców
Tel: +48 (22) 858 79 55, + 48 609 506 897
Email: [email protected]
Kamila Olszewska
Redaktor naczelna BEAUTY FORUM
Organizacja programu edukacyjnego i mistrzostw
Tel: +48 (22) 858 79 55, +48 603 776 198
Email: [email protected]
Paulina Rechnio
Starszy Specjalista ds. e-marketingu i organizacji targów
Obsługa Mistrzostw
Tel: +48 (22) 858 79 55, +48 661 474 381
Email: [email protected]
Marianna Piątkowska
Specjalista ds. e-marketingu i organizacji targów
Obsługa Kongresu
Tel: +48 (22) 858 79 55, +48 603 776 237
Email: [email protected]
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia stoiska marki LOVA! Wraz z firmą COSMA przygotowaliśmy konkursy z atrakcyjnymi
Joanna Ferdynus – Gołuszko – czyli popularna Maxineczka od lat uczy kobiety jak się malować.
Podczas tragów na stoisku będzie dostępny FotoBox. Aby wziąć udział w konkursie odwiedzający tragi muszą
13 - 14 września
7-8 marca
Contact us: Królowej Marysieńki 9/10, 02-954 Warszawa. Tel: +48 (22) 858 79 55 – [email protected]
Contact us: Królowej Marysieńki 9/10, 02-954 Warszawa. Tel: +48 (22) 858 79 55 – [email protected]
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
CookieConsent | 1 rok 1 miesiąc 4 dni | Ten plik cookie przechowuje stan zgody użytkownika dla bieżącej domeny. |
cookielawinfo-checkbox-advertisement | sesja | Ustawiony przez wtyczkę RODO Cookie Consent, ten plik cookie rejestruje zgodę użytkownika na pliki cookie w kategorii „Reklama”. |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 miesięcy | Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Analityczne”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 miesięcy | Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Funkcjonalne”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 miesięcy | Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Niezbędne do świadczenia usługi”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 miesięcy | Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Inne”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 miesięcy | Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Wydajność”. |
CookieLawInfoConsent | sesja | CookieYes ustawia ten plik cookie do rejestrowania domyślnego stanu przycisku odpowiedniej kategorii i statusu CCPA. Działa tylko w koordynacji z podstawowym plikiem cookie. |
elementor | sesja | Motyw WordPress witryny wykorzystuje ten plik cookie. Umożliwia właścicielowi serwisu wdrażanie lub zmianę zawartości serwisu w czasie rzeczywistym. |
PHPSESSID | sesja | Ten plik cookie pochodzi z aplikacji PHP. Plik cookie przechowuje i identyfikuje unikalny identyfikator sesji użytkownika w celu zarządzania sesjami użytkownika w witrynie. Plik cookie jest plikiem sesyjnym i zostanie usunięty po zamknięciu wszystkich okien przeglądarki. |
rc::a | never | This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks. |
rc::c | session | This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks. |
viewed_cookie_policy | 11 miesięcy | Plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent i służy do przechowywania informacji, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje żadnych danych osobowych. |
wpEmojiSettingsSupports | sesja | WordPress ustawia ten plik cookie, gdy użytkownik wchodzi w interakcję z emoji w witrynie WordPress. Pomaga określić, czy przeglądarka użytkownika może poprawnie wyświetlać emoji. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
S | 1 hour | Used by Yahoo to provide ads, content or analytics. |
yt-remote-cast-installed | session | The yt-remote-cast-installed cookie is used to store the user's video player preferences using embedded YouTube video. |
yt-remote-connected-devices | never | YouTube sets this cookie to store the user's video preferences using embedded YouTube videos. |
yt-remote-device-id | never | YouTube sets this cookie to store the user's video preferences using embedded YouTube videos. |
yt-remote-fast-check-period | session | The yt-remote-fast-check-period cookie is used by YouTube to store the user's video player preferences for embedded YouTube videos. |
yt-remote-session-app | session | The yt-remote-session-app cookie is used by YouTube to store user preferences and information about the interface of the embedded YouTube video player. |
yt-remote-session-name | session | The yt-remote-session-name cookie is used by YouTube to store the user's video player preferences using embedded YouTube video. |
ytidb::LAST_RESULT_ENTRY_KEY | never | The cookie ytidb::LAST_RESULT_ENTRY_KEY is used by YouTube to store the last search result entry that was clicked by the user. This information is used to improve the user experience by providing more relevant search results in the future. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
SRM_B | 1 year 24 days | Used by Microsoft Advertising as a unique ID for visitors. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
_clck | 1 year | Microsoft Clarity sets this cookie to retain the browser's Clarity User ID and settings exclusive to that website. This guarantees that actions taken during subsequent visits to the same website will be linked to the same user ID. |
_clsk | 1 day | Microsoft Clarity sets this cookie to store and consolidate a user's pageviews into a single session recording. |
_ga | 1 year 1 month 4 days | Google Analytics sets this cookie to calculate visitor, session and campaign data and track site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognise unique visitors. |
_ga_* | 1 year 1 month 4 days | Google Analytics sets this cookie to store and count page views. |
_gat_gtag_UA_* | 1 minute | Google Analytics sets this cookie to store a unique user ID. |
_gat_UA-* | 1 minute | Google Analytics sets this cookie for user behaviour tracking. |
_gcl_au | 3 months | Google Tag Manager sets the cookie to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
_gid | 1 day | Google Analytics sets this cookie to store information on how visitors use a website while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the collected data includes the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
_hjSession_* | 1 hour | Hotjar sets this cookie to ensure data from subsequent visits to the same site is attributed to the same user ID, which persists in the Hotjar User ID, which is unique to that site. |
_hjSessionUser_* | 1 year | Hotjar sets this cookie to ensure data from subsequent visits to the same site is attributed to the same user ID, which persists in the Hotjar User ID, which is unique to that site. |
CLID | 1 year | Microsoft Clarity set this cookie to store information about how visitors interact with the website. The cookie helps to provide an analysis report. The data collection includes the number of visitors, where they visit the website, and the pages visited. |
gaVisitorUuid | 1 rok | Google Analytics Getresponse ustawia ten plik cookie w celu statystycznego śledzenia zachowań użytkowników online. |
MR | 7 days | This cookie, set by Bing, is used to collect user information for analytics purposes. |
sbjs_current | session | Sourcebuster sets this cookie to identify the source of a visit and stores user action information in cookies. This analytical and behavioural cookie is used to enhance the visitor experience on the website. |
sbjs_current_add | session | Sourcebuster sets this cookie to identify the source of a visit and stores user action information in cookies. This analytical and behavioural cookie is used to enhance the visitor experience on the website. |
sbjs_first | session | Sourcebuster sets this cookie to identify the source of a visit and stores user action information in cookies. This analytical and behavioural cookie is used to enhance the visitor experience on the website. |
sbjs_first_add | session | Sourcebuster sets this cookie to identify the source of a visit and stores user action information in cookies. This analytical and behavioural cookie is used to enhance the visitor experience on the website. |
sbjs_migrations | session | Sourcebuster sets this cookie to identify the source of a visit and stores user action information in cookies. This analytical and behavioural cookie is used to enhance the visitor experience on the website. |
sbjs_session | 1 hour | Sourcebuster sets this cookie to identify the source of a visit and stores user action information in cookies. This analytical and behavioural cookie is used to enhance the visitor experience on the website. |
sbjs_udata | session | Sourcebuster sets this cookie to identify the source of a visit and stores user action information in cookies. This analytical and behavioural cookie is used to enhance the visitor experience on the website. |
SM | session | Microsoft Clarity cookie set this cookie for synchronizing the MUID across Microsoft domains. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
_fbp | 3 months | Facebook sets this cookie to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising after visiting the website. |
_tt_enable_cookie | 1 rok 24 dni | Tiktok ustawił ten plik cookie w celu gromadzenia danych o zachowaniach i działaniach na stronie internetowej oraz pomiaru skuteczności reklam. |
_ttp | 1 rok 24 dni | TikTok ustawił ten plik cookie w celu śledzenia i poprawy wydajności kampanii reklamowych, a także personalizowania doświadczenia użytkownika. |
ANONCHK | 10 minutes | The ANONCHK cookie, set by Bing, is used to store a user's session ID and verify ads' clicks on the Bing search engine. The cookie helps in reporting and personalization as well. |
COMPASS | 1 hour | The COMPASS cookie is used by Yahoo to deliver targeted advertising based on user's online behavior. |
gr83p_59db3877322f17e6c0092c106bdf75dd | 2 miesiące | Getresponse ustawia ten plik cookie w celu gromadzenia informacji za pośrednictwem wyskakujących kwestionariuszy witryny i komunikatorów w celach marketingowych. |
MUID | 1 year 24 days | Bing sets this cookie to recognise unique web browsers visiting Microsoft sites. This cookie is used for advertising, site analytics, and other operations. |
NID | 6 months | Google sets the cookie for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to unwanted mute ads, and to measure the effectiveness of ads. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 months | YouTube sets this cookie to measure bandwidth, determining whether the user gets the new or old player interface. |
VISITOR_PRIVACY_METADATA | 6 months | YouTube sets this cookie to store the user's cookie consent state for the current domain. |
YSC | session | Youtube sets this cookie to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt.innertube::nextId | never | YouTube sets this cookie to register a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
yt.innertube::requests | never | YouTube sets this cookie to register a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
tc_checkin_settings | 1 year | Description is currently not available. |
timeout | 12 godzin | Przechowuje informację o czasie trwania sesji użytkownika lub tokenie uwierzytelniającym. |
webformv2_opened_52920401 | 4 miesące | Plik cookie związany z formularzem GetResponse. |
webformv2_opened_54515601 | 4 miesące | Plik cookie związany z formularzem GetResponse. |